[LØST] Endre flere innstillinger

2 innlegg i emnet

Skrevet

For å være ærlig gidder jeg ikke å søke for å finne ut om dette har vært nevnt for lenge siden. (Og da like gjerne av meg som noen andre. Mao: mye stress for tiden).

Uansett. Hvorfor i all verden blir jeg når jeg klikker på "Endre flere innstillinger" videresendt til "forumet"? Ikke at jeg ikke liker forumet, men jeg ville aller helst ha endre passordet mitt til noe jeg "husker bedre enn de tilfeldige tegnene som sendes per epost hver gang man ikke oppdaterer seg på hvordan algoritmen som sender epost med nytt midlertidig passor arbeider".

Dersom det er tatt opp tidligere så vennligst ta livet av dette emnet på en forholdsvis human måte.

PS: Win7 (så oppdatert som det kommer), Opera 10.63, og tjajkovski på høytalerne dersom dette hjelper.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei!

Ser ut til at det er en feil med den aktuelle linken som du klikket på.. ;) Vi skal fikse det opp så fort som mulig.

For å endre ditt passord kan du følge denne linken:

http://itpro.no/supportforum/index.php?app=core&module=usercp&tab=core&area=password

Grunnen til at dette gjøres via forumet, er at det er forumet som holder 95% av all brukerinformasjon- og innstillinger.

Håper dette hjalp deg med ditt problem.. ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive