Bilder fra iPhone 4 til pc?

3 innlegg i emnet

Skrevet

Hei alle sammen, jeg har ett problem som går meg på nervene løs, jeg finner ganske enkelt ikke ut hvordan jeg skal overføre bilder FRA iPhonen til pc'n min. Da jeg har med meg tlf'n over alt er det jo fint å ha en backup på bilder man ønsker å ha. Men av det jeg har klart å finne ut av litt research virker det nesten som det ikke er mulig, jeg finner ikke iPhone noe sted på data'n, enenste jeg klarer å kommunisere med den er gjennom iTunes, men der er det kun mulig å overføre bilder TIL iPhone så vidt jeg har skjønt. Også fant jeg kikket jeg litt på iPhoto, men virker ikke som dette er løsningen, det virker for å kun være til mac. Jeg ønket også igrunn å lage noen egene kataloger i "bilder" på iPhonen, men det er vel kanskje bare å glemme det også, de jeg har snakket med har iPhone 3 og de har ikke noe problemer med det her så må være noe muffin... Jeg har win 7 starter bare så det ikke blir ett spm.

Mvh Stig ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

hvis du får opp telefonen i "min datamaskin"

så kan du jo koble telefonen til pc'n og åpne "min datamiskin" og gå inn i telefonen derfra, jeg gjør det med screenshots fra min iPod touch.

PS: har bare skumlest det du har over, har kanskje ikke fått med meg evt. problemer

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg hat en iPhone som kommer fram på Min Datamaskin men filen er tom står det DCF heter filen .

Jørn

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive