Kjøpe Imac

7 innlegg i emnet

Skrevet

Hallo, Jeg har nå veldig lyst på en imac og har noen spørsmål.

Kommer det nye modeller i nermeste framtid?

Jeg tenkte på 21,5" - i3 prossesor 3.2Ghz - 4 gb ram.

Jeg skal bruke den til Musikk redigering, film redigering og bilder.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Simen har fått svar i butikken.

Lar tråden stå åpen, i tilfelle andre skulle lure på det samme :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ja jeg holder da på med Xcode og har en macbook som jeg har fått gratis. Også jeg lurer også på om jeg skal kjøpe meg en mac pro eller iMac 27 for dette formålet. Siden jeg lager iPhone apps og mac apps så kan dette kun gjøres på Mac. "Steve jobs sine klør" så hva fant du ut? Kommer det nye modeller snart? Siden jeg gid ikke og bruke mye penger også kommer det en ny en i januar. :D

Grunnen til at jeg kjøper en iMac eller Mac Pro er at jeg vil ha stor skjerm. Helst over 25 tommer for da blir det mer effektivt. Også kanskje 2 eller 3 på en mac pro.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Apple er jo vanligvis veldig hemmelighetsfulle med å si noe om nye produkter før det nærmer seg lansering da :unsure:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Noen så vet når de pleier og slippe de nye modellene da?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ja jeg holder da på med Xcode og har en macbook som jeg har fått gratis. Også jeg lurer også på om jeg skal kjøpe meg en mac pro eller iMac 27 for dette formålet. Siden jeg lager iPhone apps og mac apps så kan dette kun gjøres på Mac. "Steve jobs sine klør" så hva fant du ut? Kommer det nye modeller snart? Siden jeg gid ikke og bruke mye penger også kommer det en ny en i januar. :D

Grunnen til at jeg kjøper en iMac eller Mac Pro er at jeg vil ha stor skjerm. Helst over 25 tommer for da blir det mer effektivt. Også kanskje 2 eller 3 på en mac pro.

Jeg ble rådet og IKKE kjøpe en Imac. Pga man får bedre ytelse for pengene ved og kjøpe en stasjonær pc. Jeg kjente godt han som sto i disken og han syntes det var bedre og bestille deler fra Komplett eller noe sånt og bygge en pc.

Han syntes du skulle være ganske livlig innen krevende Foto-video programer før det var noe og tjene på.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive