Trenger hjelp med å finne denne låten!

5 innlegg i emnet

Skrevet

Jeg har lett og lett etter denne låten i ueeendelig tid nå. Låten ble utrolig nok spilt av på en Paradise hotel episode, ikke tenk at dere ikke vil se på det, fordi jeg trenger virkelig å finne denne:L Har tilogmed sendt mail til tv3 og spurt, men de sa "det ville bli brukt for mye ressurser for å finne det ut". Så da søker jeg lykken :P

Spol fram til 22:30 på denne linken for å høre: http://viasatondemand.no/channels/TV3-Norway/Paradise-Hotel/Season-2/50078/Paradise-Hotel-Ep-32.product

Utrolig bra låt, håper noen vet det :) takk.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Hørte gjennom det som ble spilt fra 21:00 til 24:00

Dette er sansynligvis ikke en låt, dette er bare en sample. En melodi som er skapt for programmet, ikke hentet fra noe annet. Mulig ideen til sampleren hentet dette fra noe annet, men det blir bare spekulasjon...

Endret av Krozmar
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

njaa, mener jeg har hørt selve låten i en eller annen film.. Er sikkert som du sier at det er en remixed versjon, for det er vel et orkester som spiller den, originalt, og det er DEN versjonen jeg er ute etter :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Prøvde både shazam og soundhound. Ingen av disse hadde denne melodien i sitt register iallefall. Prøvde flere ganger. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Krozmar har nok rett.

Under slutteksten, kommer det opp noen få artister og låter som er spilt gjennom programmet, og det er hverken "Mormor og de åtte ungene", sunget av diverse barn, ei heller en låt av Simon & Garfunkel.

Det står en tredje artist der også (husker ikke navnet i skrivende stund), som jeg sjekket ut på YouTube. Langt ifra treff.

Jeg er enig; deilig "chillout" musikk, men det er nok lagd for programmet. Hadde det vært hentet fra en spesifikk CD, så hadde det vært med på end credits.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive