LAN party i Fredrikstad

8 innlegg i emnet

Skrevet (endret)

Hey, nå er det snart tid for LAN party i Fredrikstad!

Hvor? Når?

Kongstenhallen i Fredrikstad 12. til 14. November

Målgruppe:

Ungdom mellom 13 og 25 år

Inngangen vil koste 670 kr, men den inkluderer da mat servering i prisen, og man får et fargebånd som forteller når hvilke grupper skal få mat.

Håper på å fylle alle plassene som er rundt 1600 stk, slik at det kan bli et stort arrangement!

Ettersom hva jeg har forstått vil plassene være likt som på TG, 60x80cm og samme bruk av paller og plater.

Nettlinjen vil antagelig tilnærmet lik 1 Gbit fiber inn i hallen.

Kjøp av billetter og mer informasjon angående lan partyet vil finnes på www.fredrikstadlan.no

Nettsiden dems har eget forum som også er å ta i bruk om du har et spørsmål.. :)

Ellers kan jeg prøve å svare..

Håper det kommer masse folk !!

Endret av V3G4RD
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Synd det ikke hadde vært i OSLO området.

Men hva er forskjellig med lan i fredikstad enn på TG i lillehammer?

Kanskje størrelsen og folkemengden?

Angående hastigheteter 1 Gigabit internhastighet er en selvfølge.

Men til internett er 1 Gigabit fiber mye, men blir igjen lite om alle laster ned mye og alle spiller samtidig.

Har dere noen begrensinger på harddiskplass? Slik at folk med støtte harddisk en 5 TB slipper ikke inn?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Harddisk størrelse limit er jo bare sløvt. La oss si jeg har en 6x2TB i raid da så må jeg koble ut og styre med det? Nei ikke ha slikt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Synd det ikke hadde vært i OSLO området.

Men hva er forskjellig med lan i fredikstad enn på TG i lillehammer?

Kanskje størrelsen og folkemengden?

Angående hastigheteter 1 Gigabit internhastighet er en selvfølge.

Men til internett er 1 Gigabit fiber mye, men blir igjen lite om alle laster ned mye og alle spiller samtidig.

Har dere noen begrensinger på harddiskplass? Slik at folk med støtte harddisk en 5 TB slipper ikke inn?

Det skal lånes utstyr for ethernet lokalnettet i hallen av KANDU, som arrangerer TG, så regner med at det det er Gbit.

Så 1Gb er internet access, eller 131072KBps om du vil. :) På LAN bruker det jo være et mindre behov for å laste ned fra internettet, da det er like enkelt å overføre på lokalnettet, så håper det blir bra..

Det er ingen begrensninger på maskinvare, du kan ta med deg alt ifra xboxen, playstation, pc boxen, hva du vil, men husk plass grensene. Er ikke sikker på regler for hyller, men dersom den ikke raser sammen tror jeg ikke det skulle være noe problemer med det..

Harddisk størrelse limit er jo bare sløvt. La oss si jeg har en 6x2TB i raid da så må jeg koble ut og styre med det? Nei ikke ha slikt.

haha :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Bra initiativ!

Fredrikstad er strengt tatt bare knappe timen utenfor hovedstaden da, LMH1, så det er jo ikke lange reisen.. :)

/Hilsen Østfolding..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Noen som kunne tenke seg å ta en tur da? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Billettsalget øker, plasser igjen! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Lanet er i gang! Billettr selges også ved døra!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive