Starte eget spillmagasin, hvordan?

4 innlegg i emnet

Skrevet (endret)

Jeg tenkte jeg skal gjøre noe ut av spillingen min, sånn at det ikke blir bare å sitte å slaske og spille hele dagen. Det jeg tenker er at jeg skal starte et eget spillmagasin. Jeg vet jeg begir meg ut på en stor oppgave, store konkurenter har jeg også, og trenger derfor tips til hvordan jeg skal gjøre det. Hvordan jeg skal skaffe mest mulig pålitelige kilder, bilder og spilltrailere.

Jeg har navn og domene klart, og det blir hetende: WASD Spillmagasinet. http://www.wasd-spillmagasinet.com .

Har såvidt begynt på siden. Bruker ferdiglaget theme, men jeg kan stille på alt av farger, menyer og oppsett selv. Så det hadde vært greit med litt tips her også. Har pratet en del med "etherez" på Mirc, men syns det blir litt kjedelig med blått og grått.

Håper på utfyllende svar :)

Endret av Åsmund
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ny nettadresse! http://wwww.wasd-spillmagasinet.com , fant ut at det ble feil med awsd :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

GameTrailers legger jo ut masse trailere :)

Ta å endre permalink sånn at man når man går inn på en page, og istedenfor ".../?=p14" så står det f.eks ".../trailers/bioshock-infinite-trailer" sånn at man vet hva man går innpå.

Jeg er ikke noe ekspert på dette akkurat, dette er bare mine tips :)

Et lite spørsmål: Hvorfor har du valgt akkurat wasd? : P

Endret av Nicwillu
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Wasd er jo pc-spillerenes taster :) Og siden vil handle om spill på pc plattformen. Takk for tips sålangt :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive