Oppryddingsprogram til Mac?

8 innlegg i emnet

Skrevet

Heisann. Er forholdsvis fersk på Mac og lurer på om det finnes noen gode oppryddingsprogrammer til Mac. Program som rydder opp i unødvendige filer, registeret osv. Brukte CCleaner da jeg hadde PC, men det finnes ikke til Mac. Noen forslag? Takk for svar! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Takk for svar!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har nettop fått meg mac også. Jeg har funnet noe som kan hjelpe "oss".

OnyX er tingen.

"Onyx er et program som lar deg tweake på systemet og gjøre en del tilpasninger som ikke er tilgjengelige rett ut av boksen. Først og fremst et program som kan være lurt å fikle litt med hvis det er deler av systemet ditt som har begynt å gå litt tregt."

Dette progammet er så og si CCleaner for mac.

http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/20070#screenshots

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hva er det egentlig dere ønsker å tweake? Har hatt Mac nå i godt over et år og aldri sett noe behov for å tweake instillinger og i det hele tatt blande meg inn i ting som operativsystemet er ment å ta seg av. Maskinen føles like snappy som første gang jeg startet den opp.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hva er det egentlig dere ønsker å tweake? Har hatt Mac nå i godt over et år og aldri sett noe behov for å tweake instillinger og i det hele tatt blande meg inn i ting som operativsystemet er ment å ta seg av. Maskinen føles like snappy som første gang jeg startet den opp.

Enig :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Å bruke cleanmymac er vel ikke tweaking? Jeg bruker det bare for å rydde opp i filer som ikke brukes, gamle loggfiler og språkfiler som aldri vil bli brukt.

Kan anbefales på det sterkeste.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

CCleaner finnes nå til mac!

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive