Youtube oversettelses-hjelp

4 innlegg i emnet

Skrevet (endret)

Hei, skal prøve å få åpna den stengte kontoen min, holder på å lage "Copyright Counter-Notification", og har havnet på feltet der det står

"Provide a brief statement of explanation for YouTube. This will not be forwarded",

Betyr det at jeg skal forklare hva som skjedde? Årsaken til at kontoen min ble stengt?

Endret av Nicwillu
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

"Provide a brief statement of explanation for YouTube. This will not be forwarded",

Gi en kort redegjørelse for forklaring på YouTube. Dette vil ikke bli videresendt

Kilde: Google Oversetter

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

"Copyright Counter-notification" betyr vel egentlig at kontoen har blitt stengt pga. brudd på regler om opphavsrett (at noen har klaget), og at du kan gi et tilsvar på denne klagen? Med klage mener jeg en "Copyright Infringement Notification", dvs. en formell klage som krever at noe materiale skal bli fjernet.

Copyright vet du hva betyr

Counter betyr "mot" (Counterstrike = motangrep)

notification betyr vel omtrent "melding", "beskjed", "påminnelse" eller noe lignende?

Normalt pleier de med opphavsrett å være fornøyd sålenge materialet er blitt gjernet, dvs. at de ikke gidder å bry seg mer med saken. Unntak fra dette kan være hvis det er haugevis av brudd fra samme person. Her har trolig noen bedt om å få hele kontoen stengt, dvs. at du har klart å frustrere noen langt mer enn gjennomsnittet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Ok takk, meldingen er allerede sent så.. :P. Det at den ble stengt, var en mistforståelse

Endret av Nicwillu
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive