• Kunngjøringer

• Innlogging med visningsnavn   18. juli 2015

Vi gjør oppmerksom på at innlogging på forumet nå skal skje med ditt visningsnavn. For de fleste er dette det samme som det tidligere brukernavnet, men dersom du har byttet visningsnavn tidligere, må dette nå benyttes til innlogging.  Om du ikke husker ditt visningnavn, ta kontakt med forumredaksjonen på epost; support@itpro.no - så hjelper vi deg. 

Hallo, er det noen romvesener her!

8 innlegg i emnet

Skrevet

hmmm .. nei ser ut som de har reist hjem gitt...

Det var bra.. :)

Nå som itpro.no ser ut til å ha landet på jorden igjen tenkte jeg å stikke hodet innom å si hei.

Lenge siden sist folkens.

G.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

God morgen! Flott at du vender snuten tilbake. ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

God dag ja, tenker jeg vi sier nå :)

Romvesener er det vel heller dårlig med her inne, hvordan er det hjemme hos deg? :P

Og velkommen tilbake :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg føler meg av og til litt fjærn....... :blush: så hvem vet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Nei, her er det ingen romvesener igjen. Og jeg tror jeg kan love deg at det ikke kommer noen flere heller :) Spørs litt på Terumo da, men han skal vi nok klare å holde i sjakk.

Hyggelig å se at folk vender tilbake. Bare gled deg til tiden fremover, da jeg er sikker på at du og andre vil bli positivt overrasket over endringer her :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Romvesener? ... Feil tråd...prøv chattetråden...hehe, WB

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Tror ikke jeg har møtt deg før, men god dagen :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Jeg har funnet noen gode alternativer til romvesener (hvis noen er interessert). Folk som sverger til "The Secret", positiv tenkning, selvutvikling og lignende ting kan være omtrent like interessante som romvesen-entusiaster hvis de er relativt nyfrelste. Jeg kan prøve å få hentet inn noen av dem (hit til forumet) som en slags test? :)

Dette kan jeg SIKKERT klare å ordne.

Jeg har kommentert et par poster et annet sted med "Hvorfor i all verden uttrykker du deg med slagord og læresetninger i en helt vanlig kommunikasjon?". Kommentaren er en del av svaret mitt hvis folk ramser opp "Man tiltrekker det man utstråler, positive mennesker tiltrekker seg positiv respons. Du kommer til å tiltrekke deg en haug av trøbbel så kritisk som du er. Have a prosperous day!"

Enkelte av de mest nyfrelste kan være ganske morsomme å erte opp litt, så det hender at jeg følger opp med kommentaren "Herregud, du EIER jo ikke sans for humor." Dette har vist seg som en effektiv måte for å teste om folk virkelig har sans for humor. Prøv utsagnet selv hvis sjansen byr seg? :)

Endret av Morten58
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive