[LØST] Iphone 4 - Erfaringer?

4 innlegg i emnet

Skrevet

Hei. eg vurderer å skaffe meg den nye Iphone 4. noen som har noen erfaringer med den? gode? dårlige? lurer og på dette med abonnement. finnes det noen butikker som selger iphone uten operatørlås? og hvor anbefaler dere meg å skaffe meg den og evt med hvilke abo eg bør velge hvis den kun selges med operatørlås og ikke minst hvor eg kan skaffe meg den. virker som den er utsolgt overalt.

takk på forhånd :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei!

Selv ville jeg bestillt fra NetCom, med NetCom iTalk eller iConnect abbonoment.

Men når du får telefon er et annet kapittel. Moobi (som er leverandøren til NetCom) har leveringstid i september.

Eller kan du bestille hos Chess.no, Telenor.no, Djuice..no. Det er disse operatørene som har avtale med Apple (*kremt* Crapple). Apple.no selger telefonene ulåst og dermed litt dyrere. Men jeg ville ha bestillt fra enten NetCom, Telenor eller Apple. Da er du sikker på service og hjelp når problemene oppstår. Ville vært forsiktig å kjøpe hos Vollvik og lignende bedrifter, da disse er importert fra utlandet.Er ikke sikker på om du har like rettigheter når feilen oppstår, men det skal jeg ikke satse armen min på. Er ikke helt sikker på det.

Håper dette svaret hjalp litt?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Kjøper du fra norsk butikk gjelder norske lover og regler, uansett om produktet er "blåimport". Så om du handler fra Vollvik (ludo) eller andre som kan ha importert selv, spiller ingen rolle sålenge butikken er underlagt norsk lovverk. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

bestilte via telenor med abo, men de har satt leveringstid til midten av sep. det er ubekreftet så noen endelig dato kunne de ikke si

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive