[LØST] Valideringsadvarsel med HTML5

4 innlegg i emnet

Skrevet

God kveld!

Holder på med et lite prosjekt med HTML5. Jeg har validert siden med W3C, og den passerer fint bortsett fra en advarsel jeg ikke helt skjønner:

Using experimental feature: HTML5 Conformance Checker.

The validator checked your document with an experimental feature: HTML5 Conformance Checker. This feature has been made available for your convenience, but be aware that it may be unreliable, or not perfectly up to date with the latest development of some cutting-edge technologies. If you find any issues with this feature, please report them. Thank you.

Er det noen som kan forklare denne til meg? :)

Takker på forhånd!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Using experimental feature: HTML5 Conformance Checker.

The validator checked your document with an experimental feature: HTML5 Conformance Checker. This feature has been made available for your convenience, but be aware that it may be unreliable, or not perfectly up to date with the latest development of some cutting-edge technologies. If you find any issues with this feature, please report them. Thank you.

Bruke eksperimentell funksjon: HTML5 Conformance Checker.

Den validator sjekket ut dokumentet med en eksperimentell funksjon: HTML5 Conformance Checker. Denne funksjonen har blitt gjort tilgjengelig for din bekvemmelighet, men vær klar over at det kan være upålitelige, eller ikke er helt oppdatert med den nyeste utviklingen av noen banebrytende teknologier. Hvis du finner noen problemer med denne funksjonen, kan du rapportere dem. Takk.

Edit: Google Oversetter

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Etter hva jeg kan forstå, er det ingen feil med din kode, men en ekstra funksjon som er aktivert i valideringstjenesten.

Validering av HTML 5 er foreløpig på et eksperimentelt stadie, og man kan derfor ikke stole 100% på at tjenesten validerer koden din korrekt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ja, det var vel egentlig noe sånt jeg hadde tenkt meg :) Takk skal du ha! ;)

Takk for oversettelsen også, men var vel ikke helt det jeg siktet til :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive