Hva er forskjellen på Samsung LE46B535 og LE46C535?

7 innlegg i emnet

Skrevet (endret)

Hei , var nå nettopp på elkjøp å kjøpte meg en :Samsung LE46B535

Hadde egentlig tenkt til å kjøpe : LE46C535

Forskjellen på navnet er B og C

Så jeg lurer på hvem av disse moddelene som er nyest, eller hvem av disse som er best?

Hvis C viser seg å være best føler jeg meg litt lurt. Da jeg fikk B for samme prisen som C ville ha kostet

Nevner også at jeg kjøpte den for 6990 kr

Elkjøp har prisgaranti i følge denne siden: http://www.dinside.no/821696/jo-elkjop-har-prisgaranti

Så de selger den samme skjermen for 6 495,- på netshop ( http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfoVnet.aspx?plid=127769 )

Skal til elkjøp i morgen for å prøve å få tilbake 495 kr

Endret av r2d290
Emnetittel utbedret
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ikke sikkert du får penger siden det er en nettbutikk og ikke en vanlig butikk :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ikke sikkert du får penger siden det er en nettbutikk og ikke en vanlig butikk :)

Han duden som hadde klagd som fikk igjen pengene hadde vist frem prisene fra NetOnNet og Komplett , som begge er nettbutikker.

Så det burde jo være det samme med netshop?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Han duden som hadde klagd som fikk igjen pengene hadde vist frem prisene fra NetOnNet og Komplett , som begge er nettbutikker.

Så det burde jo være det samme med netshop?

20. Jeg har levert tilbake en vare og venter på tilbakebetalingen! Svar: Dersom du har sendt en vare i retur til oss skal denne godkjennes som gyldig retur og vår Økonomiavdeling vil ta seg av resten. Tilbakebetalinger foretas innen 14 dager.

Ved retur av varer trenger vår økonomiavdeling opplysninger om hvilket bankkontonummer penger skal overføres til. Det vil normalt ta et par arbeidsdager før pengene er tilgjengelig på din konto. Skulle du ikke ha fått pengene på konto, ta kontakt med vårt kundesenter på tlf. 33 42 22 00 (velg 2) eller send en e-post til kundesenter@netshop.no

eller les rest av det Spørsmål og Svar

Endret av WinFS
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

uhmm mente ikke at jeg skulle benytte angrerett fra netshop, da jeg ikke kjøpte den fra netshop ;)

Det jeg mente var at jeg sammenligner prisforskjellen fra netshop og elkjop som jeg kjøpte tv'n fra.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Du må huske at nettbutikker vil ha frakt i tillegg. Vet ikke om elkjøp tar med det i sine beregninger mot konkurrerende butikker, men isåfall vil prisen bli noen lunde lik. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Du må huske at nettbutikker vil ha frakt i tillegg. Vet ikke om elkjøp tar med det i sine beregninger mot konkurrerende butikker, men isåfall vil prisen bli noen lunde lik. :)

Når man handler hos Komplett, så kan man velge å hente produktet selv, eller å bli sendt med posten. Hvis man velger å hente kommer et tillegg på 39 kr

Jeg var hos Elkjøp i dag, da sa de at de pleier og matche prisene med andre butikker.

Men ikke med f.eks Netshop siden det var produkter som ikke var "norske"

Men produkter fra komplett var greit å matche pris med

Syntes det hørtes litt dumt ut :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive