APB beta testers

5 innlegg i emnet

Skrevet

Hei jeg kom med på beta testingen av APB, lurte bare på om det var fler som kom med på testtingen:

Jeg er med i Proving grounds, FF-grupen

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg kom med for tre-fire måneder siden. Syns ikke spillet var noe særlig (det var utrolig buggete da). Jeg hadde ofte under 24 fps med alt på minimum (specsene mine ser du i signaturen min. PCen min skal egentlig kunne dra det spillet ganske lett på max), og bilene kjørte som isbiter. Er det fortsatt mange bugs, og ytelsesproblemer?

Spillet er slettet harddisken for lengst, og orker ikke å laste det ned igjen før release (forhåpentligvis kommer det en demo eller trial som er mer optimalisert senere).

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

hmm, jeg vet ikke. jeg får prøve det for første gang idag, vi har sånne server tider, men du var med i første fase! så det er endra nå, de har fiksa blant annet game enginen så vi får se

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Joa, har nettopp testet det, og jeg er målløs, de hadde fjerna meste av problemer, litt med bugs men kjempe kult! hadde vell Fps oppe på 55, men skal vell ikke si noe mer pga NDS

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

oi. APB gjorde feilen å lansere et spill i løpet av sommeren, og nå stenger EA alle APB servere

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive