Websider vises ikke riktig

9 innlegg i emnet

Skrevet

Jeg har fått et problem der noen websider ikke vises på en riktig måte. Det virker som den ikke leser css. Alt av menyer og sideoppsett er borte.

Jeg har testet mange nettlesere som firefox, explorer og safari, men alle har problemer med å vise sidene sikkelig. Derfor må det jo være noe som har skjedd på min maskin. Eks vg.no har ikke noe problemer, så det er noen sider som den sliter med. ITpro er en side den ikke takler. Se bilde for å se hva jeg mener.

Dette er noe som skjedde plutselig, og jeg aner ikke hva dette kan være. Jeg har ikke endret noe på maskinen.

Maskininfo:

WinXP sp3

Siste versjon av alle nettleserene

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Bruk en runde med CCleaner

Virker som at det faktisk er litt temp og cookies problemer.

Prøv og rens maskinen fri med den, og se om det fungerer.

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Bruk en runde med CCleaner

Virker som at det faktisk er litt temp og cookies problemer.

Prøv og rens maskinen fri med den, og se om det fungerer.

Da lastet jeg ned ccleaner og har kjørt en clean up og registry clean, men det hjalp ikke noe.

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Om du brukerfirefox så ser det ut som at du har en javascript blocker.

Hvilken nettleser bruker du og hvilke får du feil i ?

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Om du brukerfirefox så ser det ut som at du har en javascript blocker.

Hvilken nettleser bruker du og hvilke får du feil i ?

Jeg har hatt disse nettleserne lenge nå firefox 3.6, Safari 4.0.4 og explorer 8.0

Alle de sidene som jeg har problemer med ser lik ut i alle nettleserne, så derfor tror jeg kanskje dette er et problem på selve maskinen?

Jeg er litt usikker på hvor jeg skal begynne å feilsøke. Jeg har sett litt på regionale innstillinger i kontrollpanelet, men gjorde ikke noe endringer.

OPPDATERING:

Kom til å tenke på en ting. Er det slik at de andre nettleserne arver innstillinger fra den nettleseren som er satt til "default"? for da kan jo det forklare hvorfor alle sidene ser like ut i alle nettleserne.

Jeg sjekket om javascript var blokkert, men det var den ikke i FF, som er den jeg bruker som "default"

Jeg har hatt disse nettleserne lenge nå firefox 3.6, Safari 4.0.4 og explorer 8.0

Alle de sidene som jeg har problemer med ser lik ut i alle nettleserne, så derfor tror jeg kanskje dette er et problem på selve maskinen?

Jeg er litt usikker på hvor jeg skal begynne å feilsøke. Jeg har sett litt på regionale innstillinger i kontrollpanelet, men gjorde ikke noe endringer.

OPPDATERING:

Kom til å tenke på en ting. Er det slik at de andre nettleserne arver innstillinger fra den nettleseren som er satt til "default"? for da kan jo det forklare hvorfor alle sidene ser like ut i alle nettleserne.

Jeg sjekket om javascript var blokkert, men det var den ikke i FF, som er den jeg bruker som "default"

La med et bilde av feilmeldingene som FF gir meg.

Endret av kyosa
1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Tittet litt rundt og ting jeg fant som har med disse feilene og gjøre har noe med MooTools og gjøre

Har du noe kjenskap til dette programmet ?

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Tittet litt rundt og ting jeg fant som har med disse feilene og gjøre har noe med MooTools og gjøre

Har du noe kjenskap til dette programmet ?

Dette er jo ikke et program, men et JavaScript API ala jQuery...

Når det er sagt så vet jeg ikke hva feilen kan være. Du (trådstarter) kunne vel ikke postet en HijackThis-log?

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Kjør Ccleaner

deretter trykk "windows knappen+R" skriv "cmd" så skriver du "sfc /scannow".

om det ikke hjelper kan du jo prøve å poste en hjt logg

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ccleaner har ikke løst noen av problemene.

HijackThis-log er lagt ved.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive