Beste løsning for webmail

7 innlegg i emnet

Skrevet

Jeg bruker både Thunderbird og webmail fra min nettleverandør, men savner en løsning der all mail og ikke minst kontakter kan nås fra et sted. Webmail fungerer greit men savner muligheten til å lage en skikkelig adressebok. Finnes det noen bra løsninger på dette?

Mvh Kjetil

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg bruker både Thunderbird og webmail fra min nettleverandør, men savner en løsning der all mail og ikke minst kontakter kan nås fra et sted. Webmail fungerer greit men savner muligheten til å lage en skikkelig adressebok. Finnes det noen bra løsninger på dette?

Mvh Kjetil

Gmail

Eller Google apps om du vil ha ditt eget domene

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har prøvd Gmail men synes den litt for rotete og savner en lettere måte å legge inn kontakter. Hvis det ikke er noe der jeg ikka har fått med meg enda da. Skal se litt nærmere på den.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Prøv cPanel. Det har en serverbasert webmail løsning og da får du skikkelig opplegg. Bruker det selv på websiden min.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har prøvd Gmail men synes den litt for rotete og savner en lettere måte å legge inn kontakter. Hvis det ikke er noe der jeg ikka har fått med meg enda da. Skal se litt nærmere på den.

Du kan enkelt importere kontakter fra andre mailkontoer. Det å legge til nye kontakter er vel ikke så komplisert i forhold til andre?

Dessuten får du kalender som du kan dele med andre, dukomenter du kan dele med andre osv.

Er det det du mener med rotete? At du har for mange mulige tjenester?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg bruker (og er svært fornøyd med) AfterLogic WebMail!

Sjekk ut Afterlogic.com :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Du kan enkelt importere kontakter fra andre mailkontoer. Det å legge til nye kontakter er vel ikke så komplisert i forhold til andre?

Dessuten får du kalender som du kan dele med andre, dukomenter du kan dele med andre osv.

Er det det du mener med rotete? At du har for mange mulige tjenester?

Har kikket litt nærmere på den og den kan være aktuell. Det jeg mente med rotete er selve utseendet og oppsettet. Ser nå at oversikten over kontakter er helt grei. Kan hende jeg ender opp med denne her.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive