[LØST] Trenger hjelp med Live Help Center

10 innlegg i emnet

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg skal installere en "Live chat" på siden min. Men problemet er

at på siden står det at jeg er offline, men på admin kontrollpanelet mitt er jeg online :huh:

Livehelpcenter.jpg

Livehelpcenter2.jpg

EDIT: Ja, jeg har gjort alt riktig i systemconfigen. Så om noen som har installert og brukt denne modulen før så let me know!

Endret av ÅsmundHSchei
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ok, nå har jeg fått til at jeg er online, MEN når jeg skal starte operatorchat får jeg error

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ok, nå har jeg fått til at jeg er online, MEN når jeg skal starte operatorchat får jeg error

Og da bør du si hva erroren er kjære deg :)

Ingen av oss er tankelesere.

Hva var feilen du fikk.

Hvordan rettet du fra offline til online?

Disse er ting du bør legge til når du poster da folk ikke skjønner nada av spørsmålene dine.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hehe. For meg så virker det som om "serveren" er ustabil. På Live Help Center har du noe som gjør at du må "assigne" deg selv som op :lol:

Jeg har teste på meg selv og jeg får "select a operator" der jeg velger meg selv. Fra der klikker jeg "start operator chat" i det vinduet jeg, som op, administrerer.

På det vinduet hvor jeg skal teste meg selv står det noe sånt som

"Please wait for a operator to connect you". Og der henger det helt

til jeg detter ut :(

Live Help Center er et gratis opplegg forresten, samt at du har en side med server som jeg har. Bruker cPanel og der er det en modul som heter Fantastico Deluxe hvor jeg har muligheter til å installere drøssevis av moduler til siden min.

Håper dette hjalp noe? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Se hva du finner med dette søkeforslaget for jeg vet ingen ting om programmet du bruker.

Google > site:helpcenterlive.com *operator chat*error

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ser ut som det er en Firefox/Internet Explorer bug. Sier ifra om jeg får fikset det. Jeg er en amatør på Google :P Tusen takk!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ser ut som det er en Firefox/Internet Explorer bug. Sier ifra om jeg får fikset det. Jeg er en amatør på Google :P Tusen takk!

Bajazz har googlet for deg. Du trenger kun å klippe og lime inn i Googles søkefelt, så får du flere forslag.

Her er ett:

I thought i'd like share this with everyone since I can't seem to find a fix on the forum itself.

Very easy fix, if most of you notice the html code that is on the main page works fine, but once generated HTML code, it doesnt work?

On the HTML code, the line "hxxp: website/live/icon. php"

Change to: "hxxp: website/live/icon. php?departmentid=" (please note: do not put a departmentid in!)

Then your online/offline icon will magically work :)

Regards,

Hoi

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Ja, var det som løste problemet Pijano, det funker kun i IE ( <_< ) Så jeg får leke meg med det på IE inntil jeg klarer å fikse problemet på Firefox også. Kanskje det finns en addon på Firefox som gjør at ting som egentlig ikke funker i Firefox, funker alikevel?

:D

12345.jpg

Endret av ÅsmundHSchei
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Tydligvis hadde jeg flaks med søkeforslaget, da det var første treff. :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Du kan jo installere Firebug: http://getfirebug.com/

Prøv igjen med Firefox, og se hva slags feilmeldinger du får.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive