iPhone 3GS 32GB for minst kr.6858 - er det verdt pengene?

10 innlegg i emnet

Skrevet

Hei,

Jeg har tenkt å kjøpe en iPhone 3GS og naturligvis vil jeg være tilgjenglig med Facebook og Twitter på den. Jeg v et at Telenor har dårlig rykte når det gjelder deres "Minste

totalpris 1. år" kampanijer. Jeg sender for det meste SMS men inni mellom ringer jeg også (kr.50 per/mnd). Telenors SurfPratM ser griet ut:

For deg som surfer mye hver dag

- Inkludert 500 MB data per måned

- Inkludert 100 SMS per måned i Norge

- Startpris er 89 øre per samtale

Dere som er online med sin mobiltefon:

* syns dere at minimum kr.6858 er verdt å betale for en iPhone 3GS med 32GB minne?

* Vet dere om andere operatører som er billigere og bedere?

* Hvor mye er egentlig 500 MB data når det gjelder iPhone?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Chess.no har samme tlf. til totalpris 6187,-

Men hvis du spør om det er verd pengene - det synes ikke jeg. Jeg ville nok ha valgt HTC HD2

Endret av norbat
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har vanskelig med å se for meg at du klarer å bruke opp 500mb i måneden, bare med twitter og fb. Med youtube filmer og masse bilder kan det være du klarer det.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Netcom har da noen greie priser på iPhone 3GS 32GB. Ser ingen priser over 5000 på alle abonomangene... Vet ikke vilket abonnement som passer til ditt forbruk, men du kan da se litt her om du finner ett som passer for deg :)
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

@crazyjoy

opp til 200 MB skal være okey nok

ser ikke på youtube filmer men er nok tilgjenglig på jobb- og privat mail pluss facebook og Twitter

@norbat

finnes HTC HD 2 men noe slags abn.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Bare å sjekke litt rundt på butikkene. Der får du som regel opp en del forskjellige abn. som du kan velge mellom. Ville også ha valgt en HD2 fremfor 3GS. Ja i hvert fall om vil ha noe som gir mer for pengene.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Du kunne vel kjøpt en HTC Nexus One til en billigere penge, og med bedre "hardware" enn iPhone også. Jeg kjøpte nettopp en via epartner.no, og det tok én dag fra jeg hadde bestilt til jeg fikk den i hånden av postmannen. :)

Man kan også importere selv ved bruk av proxy og nettsiden jetcarrier.no. Som du sikkert skjønner er telefonen kun tilgjengelig i USA, men med litt juks og fanteri får man altså importert. Totalprisen skal bli mellom 4 og 5000kr hvis man importerer selv, men da har man ingen norsk garanti. Bestiller man fra en norsk nettbutikk (slik som eparter), har man det. Telefonen er ikke låst til noen operatør, så bestill abonnementet utenfor.

En flott telefon med Googles operativsystem Android. Enkel i bruk og med støtte for alle slags nett (3G, trådløstnett 802.11n, edge osv). Bra skjerm, godt batteri, og helt fritt frem for å installere hva du vil på den. Enten fra en egen "appstore" eller fra en random nettside. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har iPhone 3GS 32GB og etter min mening, den er verd pengene. Jeg bruker internet ikke så mye, så 200MB er nok for meg (fB, mail...).

Jeg har kjøpt den billigste jeg kunne finne, rundt 5500kr. Jeg tenkte om fargen for lang tid, men endelig bestemte meg for den hvite.

Hvis noen tenker om 3GS, kan du finne den her:

mytrendyphone

Jeg har kjøpt der, så jeg kan anbefale dem. Jeg har også bestilt online noen andre ting og alt var ok.

P.S. Hvis du bestemme deg for iPhone, kan du finne mange cool skins, som går med bak dekselen. ^_^

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Nå har det jo så og si blitt bevist at Apple kommer med ny iPhone til sommeren, så kanskje ville det vært lurt å vente til da hvis iPhone absolutt er det man er på utkikk etter. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Vent til 4G kommer :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive