[LØST] Logodesign ønskes

9 innlegg i emnet

Skrevet

Hei!

Jeg har startet en nettavis som skal handle om datateknologi av egen intresse og trenger en logo. Designet er et template fra cPanel som er mitt kontrolpanel. Hoster siden på Hosting24 forresten :)

Dette vil bli amatørmessig i starten da det er kun jeg som driver siden. Hva det kan bli til senere vet jeg ikke, tiden for vise!

Men som topicen sier så trenger jeg en grei og enkel logo. Har forsøkt å lage noen eksempler selv i Paint.NET, Photoshop og Gimp, men får det liksom ikke helt til, da grafisk design ikke er helt min side.

Så håper noen kan hjelpe meg her :)

Takk på forhånd.

Dette er siden min: http://digitallyday.net/ . Domenenavnet er inspirert av favoritt nettradioen min digitally-imported :wub:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Sat og lekte meg lit i illustrator :P

DigitallDay.png

DigitallDay3.png

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Tusen takk for forslag :D Fin den, men jeg kunne tenkt meg noe som har litt mer "digital" ( :P ) stil over seg. Hva syns du om siden sålangt forresten?

EDIT: Jeg glemete også å nevne at templatene

til cPanel har en anbefalt logostørrelse på

120 x 70 pixler.

Endret av ÅsmundHSchei
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det bilde av "serveren" eler hva det er oppe i hjørnet :P er jeg ikke særlig begeistret for xD. Kan ikke komme på noe annet som burde vert gjort nå :P Men er rom for forbedringer xD Alla, itpro. Altså, et et lite bilde som kan relatere en overskrift så trykker man inn og sånt ;)

Denne mer digitel: :P

DigitallDay5.png

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hehe, kanskje jeg skal prøve å finne en mere cleanere template :) Vet ikke templates er noen god ide, men det er en god løsning for meg som ikke er pro på koding, så slipper jeg å bekymre meg for så mye feil i kodene på siden.

Jeg har jo selvsakt muligheten for å lage en side uten templates men da trenger jeg noen som kan det, og det er vel få som gjør sånt gratis :P

Setter stor pris på forslagene! ;) Kanskje jeg kommer til å bruke den siste som du kom med om jeg finner noen som kan kode en side for meg :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

:D
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Haha :P Men om noen kjenner noen som kunne tenkt seg å kode en side for meg hadde jeg satt kjempestor pris på det.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Siden vil bli nede en liten stund pga ideutveksling og koding. Kommer med oppdatert info senere! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Siden er oppe igjen med nytt design og egenlogo ;) Jeg dreit i koding fra scratch så jeg slipper å bekymre meg for så mye feil i min egen koding. Det er et par design bugs på tempplatet tho som jeg skal fjerne snart! Den lyseblåe linjen ved menyen og Copyright greia mi nederst.

http://digitallyday.net/

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive