Erfaringer med data spesialisten?

9 innlegg i emnet

Skrevet

Er det noen som har erfaringer med data spesialisten?

Har sett rundt om på nettet etter telefonen SE W890i, og svært få ser ut til å ha den. Så ser jeg de har den, uten abonnement.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har ikke egen erfaring, men her er det noen som er enten veldig fornøyd eller vedlig misfornøyd

http://www.prisguide.no/butikker/dataspesialisten/omtaler

Har ingen erfaringer jeg heller, men vil gjøre deg obs på omtalene som står på prisguiden når det gjelder Dataspesialisten. Veldig mistenkelig lik formulering på de øverste brukeromtalene (alle har topp omtale). Likhetstrekk som setningsoppbygning, skriverfeil, ujevn mellomrom før/etter komma og punktum, ujevn bruk av stor forbokstav, omtalene kommer i "batch" (se datoene) og veldig lik skrivemåte som personen(e) som har svart for Dataspesialisten.

Har ingen bevis, men virker som om Dataspesialisten har lagt inn gode omtaler av seg selv.. Ville bare gjøre deg klar over det..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Du har rett! Det la jeg ikke merke til.

Ville ikke stolt på dem.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Er det noe grunn til at du skal ha akkurat SE W890i? Er en forholdsvis utdatert telefon (grunn til at nesten ingen har den), siden det er en walkman mobil så antar jeg at du har lyst på en musikk telefon? Du kan f.eks. se på Nokia 5530, har ikke testet den selv, men den skal ha 3,5 minijack, og så har den touchskjerm og wifi (men har ikke gsp eller 3G) ;P

http://prisguide.hardware.no/produkt/111957/detaljer

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ja, jeg så det selv at de øverste var litt mistenkende.

Grunnen til at jeg skal ha den er, fordi jeg ikke skal ha en ny telefon. Jeg liker rett og slett ikke oppsettet på SE lenger. Og det er SE jeg skal ha.

Touch er utelukket, har en eller annen LG ting atm. Ikke fornøyd :) Hadde før SE k610i og W302 før og var ganske fornøyd.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Legg da også merke til at dette kan bare være dobbelposting.

Personlig så syntes jeg det er dårlig av folk og komme med slike ting.

Videre legg også merke til at du kan jo bare ta kontakt med den.

http://www.dataspesialisten.no/InfoContact.aspx

Hva skal være så muffens med dette ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har ingen erfaringer jeg heller, men vil gjøre deg obs på omtalene som står på prisguiden når det gjelder Dataspesialisten. Veldig mistenkelig lik formulering på de øverste brukeromtalene (alle har topp omtale). Likhetstrekk som setningsoppbygning, skriverfeil, ujevn mellomrom før/etter komma og punktum, ujevn bruk av stor forbokstav, omtalene kommer i "batch" (se datoene) og veldig lik skrivemåte som personen(e) som har svart for Dataspesialisten.

Har ingen bevis, men virker som om Dataspesialisten har lagt inn gode omtaler av seg selv.. Ville bare gjøre deg klar over det..

Godt observert. Personlig synes jeg det er flott at noen påpeker slike detaljer.

En kjøper trenger ingen bevis på hvorvidt Dataspesialisten har konstruert de positive omtalene. Det kan holde å kikke på dem med kritiske øyne for å danne seg ett inntrykk.

Trådstarter etterlyste folk som hadde erfaring med Dataspesialisten, men det er kanskje nyttig at noen hjelper til med å vurdere erfaringen som anonyme brukere har.

Det kan selvfølgelig skje at en fornøyd bruker velger å gi beskjed om dette flere ganger.

Kanskje man bør gi butikken en sjanse?

Ville du tatt sjanser med pengene du har spart til ny telefon/ny pc?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg kjøpte en nokia n97 på www.dataspesialisten.no den 29.januar 2010. Neste dag økte de pris for 500 kroner, og slettet min bestilling utenom å gi meg beskjed. Jeg leverte skriftlig klage til dem, men de har ikke svar meg i 15 dager. Nå har jeg sendt klage til www.forbrukerradet.no. Fra begynnelsen har de hatt den telefonen i butikken på Torggata 11, men de ville ikke gi meg den...

De er største tullingene som finnes i Norge...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive