Svakt signal Offentlig bygg

3 innlegg i emnet

Skrevet

Har en liten case her!

Bor i et offentlig bygg hvor internett er levert av eierene. Har ingen muligheter til å endre på ruteren what so ever. Problemet mitt er at jeg har svakt eller ingen signal på min pc når den står på rommet jeg bor på. Kompisen min som bor på et annet rom over gangen får derimot in internett uten noe problem med veldig gode signaler.

Er det noe jeg kan gjøre av instillinger på min pc, evt tillegs programmer får å utvide min rekkevidde på pcen? Har nyeste drivere til trådløs nettverks kort. OS Windows 7 Proffesional 64.

Hadde vært ekstremt kos med litt hjelp, skal være her en stund å mye død tid, så internett hadde vært digg!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Du kan kjøpe en ekstern antenne, ellers er det nok lite du får gjort :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Problem: Et trådløst nettverk er bare så vidt utenfor rekkevidde. Løsning: Bygg ditt eget trådløse tilbehør, legg den mellom deg og den trådløse ruteren og det vil gjenta signalet, sterkere enn før, og gir deg tilgang til tidligere unaccessable nettverket. You can Du kan buy a repeater on eBay kjøpe en repeater på eBay for cheap or build your own: for billig eller lage din egen: Eller kjøp en "exstender".

Les mer her.

http://hacknmod.com/hack/make-a-diy-wireless-repeater/no/

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive