Feilmeldingstråd for Forumet v3

99 innlegg i emnet

Skrevet

Ser en liten bug i Formuet Dynamisk skin:

I Formumenyen, så fører linken der det står forumnytt, så kommer du til forumforsiden. Den linken må vell rettes på slik at den kommer til forumnytt?? :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det stemmer.

Gjorde om på URL-strukturen nå, og rakk ikke å oppdatere de linkene før du oppdaget det.. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Få ordnet sånn at når man trykker på "Forumnytt" så kommer man dit, så snart som mulig da. Var veldig irriterende

EDIT:

Tipper dere ordner oversettelsen etterhvert (se bilde)?

614310.jpeg

Endret av Nicwillu
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det stemmer.

Gjorde om på URL-strukturen nå, og rakk ikke å oppdatere de linkene før du oppdaget det.. :)

Jeg kommer fortsatt bare til forumforsiden....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ser en liten bug i Formuet Dynamisk skin:

I Formumenyen, så fører linken der det står forumnytt, så kommer du til forumforsiden. Den linken må vell rettes på slik at den kommer til forumnytt?? :P

Fikset.

Tipper dere ordner oversettelsen etterhvert (se bilde)?

614310.jpeg

Fikset.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Jeg kommer fortsatt bare tilbake til forumforsiden. Vet ikke om feilen ligger hos meg eller om den ligger hos forumet...

EDIT: det rare er at den linken står litt lenger opp på siden, og den fører til riktig side... Altså, den som er lke ved logoen, og det er jo samme link på den som den i menyen, men den i menyen, kommer jeg bare tilbake til forumforsiden, ikke forumnytt...

ser feilen nå.. Det er ett ekstra ? tegn etter php i linken i menyen. Fjern det tegnet og det skal fungere :)

Endret av crazyjoey
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg kommer fortsatt bare tilbake til forumforsiden. Vet ikke om feilen ligger hos meg eller om den ligger hos forumet...

EDIT: det rare er at den linken står litt lenger opp på siden, og den fører til riktig side... Altså, den som er lke ved logoen, og det er jo samme link på den som den i menyen, men den i menyen, kommer jeg bare tilbake til forumforsiden, ikke forumnytt...

ser feilen nå.. Det er ett ekstra ? tegn etter php i linken i menyen. Fjern det tegnet og det skal fungere :)

Ja ser det jeg også, få fikset det snarest!

614375.jpeg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Beklager, fikk litt dårlig tid før jeg dro på jobb i stad, så det ble kanskje litt ekstra tegn som ikke skulle vært med.

Skal se på det igjen nå.. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ser ut til at du har fått fikset dette nå. Bra jobba MA :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Når jeg skriver i "Hurtigsvar"-boksen nedenfor i et emne jeg har laget, så kommer det jeg skrev rett ovenfor opp, det skal vel ikke være sånn?

614838.jpeg

Endret av Nicwillu
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Working as intended.

Det er for å hindre dobbeltpostering.

Skriver du to innlegg etter hverandre innenfor tidsrommet 30 minutter vil de bli slått sammen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Vet ikek om dette er en bug som er for alle eller om det bare er for meg eller om det ikke er en bugg i det hele tatt, men jeg ser at antal inlegg i forumet på meg viser 788 inlegg, mens på profilsiden vises det bare at det er 772.. Er dette en bug?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Foreløpig virker det som det skal.

Jeg har registrert at det er flere brukere som har rapportert inn dette til de som lager forumplattformen, men jeg har ikke fått med meg om det vil bli endret i fremtidig versjon.

Begge tallene er korrekte på hver sin måte - men kan være forvirrende.

Tallet i profilen viser reelle antall innlegg som finnes på forumet, mens tallet ved innlegg viser totale antall innlegg. Så om noen av dine innlegg blir slettes oppdateres tallet i profilen, men ikke ved innlegg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

ok, da skjønt ejeg litt mer, så det vill si at det som står under avtaren i forumet er totalt antall inlegg jeg har skrevet, mens det som er på profilen er hvor mange som finnes der nå? Om det er riktig, så forstod jeg litt mer :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ja, det stemmer. :)

Jeg forstår det er forvirrende, men det er nok ikke noe vi vil prioritere å endre på. Vi kan satse på at det vil bli endret av IPS i neste versjon.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Ny og gammel spoiler

Den nye spoileren er BRA, jeg sjekket utseendet på den i Kongklykkens guide for bærbare PC-er. I samme slengen sjekket jeg en av mine egne gamle tråder hvor spoilere er brukt, og her har all teksten som var skjult i spoilere forsvunnet?

Dette er ikke spesielt viktig for meg siden gamle tråder fort blir foreldet, men finnes det noen tricks for å få frem tekst som er forsvunnet hvis det blir behov for dette?

EDIT:

Jeg testet ny spoiler i Sandkassa. Menysystemet for "Full editor" er forvirrende i Internet Explorer 8.

Spoiler finnes under "Andre stilarter" helt til venstre i toolbaren for skrifttyper, størrelse og andre formateringer. Klikking på "Spoiler" gir en minidialog som tilbyr å sette inn teksten som skal skjules. I den gamle versjonen kunne man enten merke teksten eller lime inn teksten i dialogen, men dette funker dårlig i den nye spoileren.

I IE8 blir teksten i spoiler VIST (WYSIWYG) når man har klikket OK, men den "flyter oppå" annen tekst. Spoileren "forsvinner" når man lagrer posten. Jeg valgte til slutt å sette inn spoiler manuelt fremfor å bruke menysystemet.

Endret av Morten58
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hvis du redigerer emnet ligger teksten som skulle vært inn i spoileren der, samt en hau med html-kode. Jeg måtte endre dette manuelt i bærbarguiden min. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Synd poengsystemet blir misbrukt (igjen)... Dette skjedde da ikke med det andre systemet :huh:

jaja

erm...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Jeg ser at det har skjedd igjen ja... Det skjedde jo heller ikke i det forrige systemet... For da håpe at synderen blir tatt..

Er litt forvirret her ja... :blink: Er andre gangen på rad at et nytt system har blitt missbrukt... Kanje vurdere å legge inn igjen det gamle propoeng systemet?

Endret av crazyjoey
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg ser hvem som har gjort det, men har ikke tid til å gjøre noe med det nå. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

ok

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Nullstill alle rykte-poeng og fjerne muligheten til å gi de. :P

Behold løstknappen, avvikle hele poengsystemet og eventuelt vis bare en liste over aktive brukere.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Nå er det slik at de aller fleste aktive brukere på dette forumet har lyst på et poengsystem av ett eller annet slag, så inntil videre tror jeg nok det vil bestå. Men det kan fort skje at at det blir endret mening hvis misbruken fortsetter, og da kanskje du kan få viljen din Bajazz. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Muligens OT, men det er sikkert ikke nødvendig og starte en ny tråd for denne ene tingen.

Galleriet fungerer forsatt ikke. Smilefjes-utvalget ser forøvrig ut som en katastrofe. Er ikke dette småting som er ganske greie og gjenopprette/fikse på?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive