Feilmeldingstråd for Forumet v3

99 innlegg i emnet

Skrevet

Hei, og velkommen tilbake til et (delvis) oppegående forum.

Vennligst rapporter alle feil dere måtte finne i dette emnet, og vi vil prøve å fikse de så fort som mulig.

Det er enkelte områder som ikke er helt optimale enda, som vi er klar over.

Takk for tålmodigheten deres, og håper dere vil like det nye forumet. Det vil være litt arbeid med det i tiden fremover, slik at vi får det resultatet vi ønsker.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Kan legge til at det er diverse endringer på forsiden på grunn av ny databasestruktur i det nye forumet. Dette er gjennom en konverteringsprosess, og vil bli ordnet etter hvert.

I tillegg vil Online CV bli oppdatert med en ny versjon.

Linkene inn til forumet via forsiden er et rewrite-spørsmål som blir ordnet så fort det er mulig. I mellomtiden anbefaler vi å benytte seg av nye Forumnytt!

Men som Martin Aleksander sier, så er det bare å komme med tilbakemeldinger så vi får optimalisert nettsiden og forumet for dere brukerne.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei

det gjøre en god jobb med det ny Forumet v3...

men jeg skulle se Bilde og fikk feil med link eller noen..

Prøve det http://itpro.no/supportforum/index.php?app=gallery&module=images&section=viewimage&img=360'>http://itpro.no/supportforum/index.php?app=gallery&module=images&section=viewimage&img=360 eller http://itpro.no/supportforum/index.php?app=gallery

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ehey, nice!

Dere er så flinke så *klappe*:D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det kommer til å ta en stund før jeg blir vant med dette, men det så helt greit ut, har ikke funnet noen feil hittil.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har ikke funnet noen feil enda jeg heller, men jeg bare lurer på en liten ting:

Før oppgraderingen hadde vi propoeng, vill vi få det tilbake som rykte? eller er det helt borte??

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Hei, jeg ser ikke pro poengene noen plass, men regner med de blir implementert etterhvert.

EDIT: SOm betatester savner jeg facebook connectoren, er den tatt bort ?

Endret av Datasmurfen
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

576940.jpeg

Vel og merke kun ikonet for OS som ikke funker hos vanlige brukere :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Dette var jo helt supert! Men jeg savner at det står hvor mange svar du har fått på dine egne poster. Det som står på høyreside når du ser "Nye Innlegg".

Har også merket at ITpro logoen kan ikke trykkes på når du er på forumet!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Feil favicon. Itpro suportforum burde jo ha standard ITpro kube som samsvarer med domenet?

Skin mangler. Kommer etterhvert? Sette default Norsk språk og itpro statisk skin når dette er på plass. (rullegardinene nederst på siden for de som lurer)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har dere ikke tat med det dynamiske theamet?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det mangler noen skins enda, Berzi. Regner med disse vil komme etter hvert. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Neida, du kommer til det gamle forumnytt. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Husk og slette Cookies og temp filer folkens grunnet gammel cache.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger så langt.. :)

Når det gjelder skins, så er det foreløpig bare lagt inn de viktigste. Vi holdt på til klokken 06 i dag tidlig, før vi så vi kunne ta en liten pause.

@MetalGod: Ja, stemmer, favicon er feil for ITpro-forumet.

Språket er på norsk, men heter bare engelsk. Det blir fikset. Flere skin kommer ila. dagen

Hvis du skriver inn http://itpro.no/supportforum.php?act=forumnytt kommer du på det gamleforumet!

Om man bruker linken til "Forumet" i navigasjonen nå, så skal den navigere til korrekt versjon av forumnytt.. :)

Vi kommer nok til å legge på en rewrite på gamle forumnytt etterhvert.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Den nye kode taggen er

[code]

mens den gamle er [kode]. Dette fører til at alle gamle kodetags blir stående som ren tekst. Enten bør dere kjøre en replace på alle [kode] tags til

i databasen, eller omvendt og bytte på funksjonen.

Liker det nye designet. Enkelt og clean!

Endret av [x-even-x]
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

' date='28 January 2010 - 12:46 PM' timestamp='1264679199' post='577467']

Den nye kode taggen er

[code]

mens den gamle er [kode]. Dette fører til at alle gamle kodetags blir stående som ren tekst. Enten bør dere kjøre en replace på alle [kode] tags til

i databasen, eller omvendt og bytte på funksjonen.

Liker det nye designet. Enkelt og clean!

Ja, det skal vi få fikset på.. :)

Det kommer til å bli startet opp et rebuild-script som rebuilder alle innlegg osv, i kveld/natt. I tillegg vil jeg sette opp et alias for kode-taggen.. !

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Leste i en tidligere tråd at dere skulle søtte OpenID, men kan ikke se det på innloggingsiden? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Så på mine tidligere tråder, og merket at sitatene var litt feil:

577070.jpeg

Endret av nicowill
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Når jeg går inn på første side av denne tråden er width'n riktig, men når jeg trykker på side 2, ser det slik ut:

offsize.jpg

Sorry for dårlig kvalitet etter resizing^^

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ja, vi har støtte for OpenID, men det er bare ikke aktivert enda.

Jobber jobber oss fortløpende fremover.. :)

@nicowill, når jeg kjører rebuild-scriptet, trolig i natt, vil alle innlegg og sitater osv bli fikset opp.

Bare heng med oss, så kommer det endringer fortløpende.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

577121.jpeg

når jeg trykker på den "positiv stemme" greia kommer det bare opp en melding om at jeg har nådd min maksgrense for positive stemmer, men jeg har ikke gitt noen

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Kim Dantax9: Systemet er ikke satt opp og tilpasset enda, så denne funksjonen vil komme etter hvert. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Vet ikke om det er blitt nevnt tidligere i denne tråden, men for å være ærlig gidder jeg ikke å lese alt (også tidsmangel).

Vis nytt innhold er rar. Jeg vil se de siste 20 innleggene, ikke de siste innleggene som er skrevet siden jeg sist var på besøk.

Røde streker under [nesten] hvert eneste ord jeg skriver viste seg å være Opera sin feil (yay til reinstallasjon), men når vi først er inne på det. Er det egentlig noen planer for å slenge inn en eller annen ordliste (kunne vært et fint tillegg for oss som ikke er så bevandret i det norske sprog og derfor formidler budskapene våre ved hjelp av sms-lang).

Smartbox er blitt dumbbox, men jeg regner med at dette bare er en databasefeil/-innstilling i likhet med OCV og epost.

EDIT: Ser at bilder fortsatt gir den samme feilen som under betatesting. Bare at nå så må man forstørre bildet for å bryte teksten ut av spaltebredden.

Endret av xastor
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive