Tjene penger på nettside

6 innlegg i emnet

Skrevet

Hei!

Jeg begynner å få en del lesere på nettsiden min, og derfor ønsker jeg nå å sette opp reklamer. Jeg vet om Google Adsense, og Frossle. Det jeg lurer på er...hvordan foregår det hele?

Jeg vil først og fremst registrere meg på Google Adsense, med underskrift av mine foresatte. Er det helt gratis å registrere seg? Det vil si, man slepper å skrive inn noe som helst form for kontonummer?

Etter registreringen, hva skjer da? Må jeg finne annonsører? Hvordan foregår det, må jeg betale penger til de, eller sender jeg bare en forespørsel?

Noen som kan prøve å sette meg litt inn i det?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Altså poenget med google ads er vel at du skal slippe å finne annonsører selv. Å registrere seg er så vidt jeg vet gratis, men du må vel motta betaling fra de på et eller annet vis. Tpper du kan bruke paypal i stedet for å oppgi kontonr., men er ikke sikker

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hva er nettside URL`en?

Enig med lor3ntz 8)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg satt opp en del reklamer på nettsiden i forgårs. Hittil har jeg 5 samarbeidspartnere, hvor det eneste jeg trengte for å få de var å klikke på ''Ansøk samarbeid''. Jeg må vel ikke betale noe? :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg satt opp en del reklamer på nettsiden i forgårs. Hittil har jeg 5 samarbeidspartnere, hvor det eneste jeg trengte for å få de var å klikke på ''Ansøk samarbeid''. Jeg må vel ikke betale noe? :P

Problemet med Google er at det tar SINNSYKT lange tid før en får tjent noen slanter.

Finnes mange leverandører av disse tjenenstene.

Googla litt etter Ads systems eller noe

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

link til siden din?:D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive