Hvordan brenne ut .mts slik at filmene kan spilles av i en DVD-spiller

2 innlegg i emnet

Skrevet

Heisan og godt nyttår, alle sammen.

Farfar har vært i USA og filmet ditt og datt med det nye kameraet sitt og har bedt meg om å brenne filmene ut på en DVD-plate. Jeg har ikke sett filene selv enda, men fatter´n (det var han som egentlig fikk oppgaven) sier at filmene er i .mts-format.

Derfor er jeg på utkikk etter et program jeg kan bruke til å brenne disse filene ut på en DVD-plate slik at de kan spilles av i en DVD-spiller, for DVD-spillere kan vel ikke spille av .mts, eller..?

Takker for fine svar :)

Jeg leste om et program en gang der man kunne lage sine egne DVD-plater med menyer og det hele. Det kunne jo ha vært noe hvis noen vet navnet på et slikt program.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

.mts er en AVCHD.. Les mer om MTS er det du kan lage eller brenn blu ray-plater som gi deg 1920x1080

men Hvis du ønske gjøre MTS til dvd, Må du last ned Last ned Free HD Converter V1.4 er gratis eller se det http://www.koyotesoft.com/indexEn.html

Free HD Converter V1.4

Free HD Converter is a freeware designed to convert all your MTS and M2TS files. AVCHD is a format for the recording and playback of high definition video. Video compressed in MPEG-4 AVC/H.264 format. This format is used by camcorders like Canon HF10, HG20, Sony HDR-SR1, HDR-XR100 and many more.

This freeware will let you convert your HD files from your camcorder easily to AVI, MPEG2, DVD format, Ipod, Mp4, Wmv format. Very fast conversion and completely free to use.

• Batch conversion,
  • output video parameters configuration and presets,
  • Preview during conversion,
  • Fast conversion process and easy to use.

Edit: jeg vet ikke om at du har få FullHD (MTS) av din Farfar

Endret av WinFS
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive