[LØST] kan ikke avslutte windows live konton min

3 innlegg i emnet

Skrevet (endret)

da jeg klikke alternativer og avslutt konto så kommer dette opp

Én eller flere betalingstjenester eller Microsoft Points-kontoer er koblet til kontoen. Hvis du vil avslutte kontoen, må du påse at alle tjenestene og Microsoft Points-kontoen er avsluttet. Få hjelp med dette

Det er en Microsoft-e-postkonto (Windows Live Mail eller Hotmail) tilknyttet kontoen. Derfor kan du ikke avslutte Windows Live-kontoen øyeblikkelig. Du må avslutte Microsoft-e-postkontoen før du kan avslutte Windows Live-kontoen. Etter en periode uten aktivitet avsluttes Windows Live-kontoen automatisk. Avslutte Microsoft-kontoen din.

Håper jeg får svar. 

Endret av J.T.
Fjernet unødvendig post. Redigeringsknappen er til for å brukes :) :) (Mod.
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har du gjort det som står i beskjeden du får? Avsluttet MS Points-kontoen, og e-post-kontoen?

Isåfall kontakter du Microsoft support og forteller om problemet da dette antageligvis er en feil hos dem.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei 'thorhushovd891,

Hvis du har Xbox 360 samme som e-post (DinNavn@Hotmail.com eller DinNavn@live.no) er det ikke mulig å avslutt konto E-Post (DinNavn@Hotmail.com eller DinNavn@live.no)..

Edit: Hvis du bruk Xbox 360 så du kan prøve bytt e-post til annen e-post, så du kan avslutt konto av DinNavn@Hotmail.com eller DinNavn@live.no

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive