HTC Media player

10 innlegg i emnet

Skrevet

Har nu kjøpt meg en Htc touch 2. Er det ikke noe media player på denne tlf. Kan heller se mediaplayer på min hjemmeside som jeg streamer fotball til.

Streamer i foramr wmv2 som denne tlf skal støtte. Er det noen plasser jeg kan laste ned mediaplayer til denne tlf.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

OK fant ut at den har en media player men når jeg skriver in server addressen til streamen får jeg melding at url er ugyldig. Dette skriver jeg. Http://45.45.xxx.xx:8080 . Det er jo en windows telefon so hvorfor virker det ikke.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Sjekke disse treff eller gjør et søk i forumet jeg linker til.

Alternativt sjekk denne.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har sjekket ut linkene men får det ikke til å virke. Må si at Htc windows telefonene er mye oppskrytt. Ble fortalt av selgeren på Elkjøp at denne telefonen var som å bruke pc siden den var windows pasert. En enkel ting som å høre på NRK p1 sin nettradio klarer den ikke en gang. Måtte blant annet laste ned en nyere versjon av flash player får å bruke en del andre siden men selv etter det er det enda masse problemer på flere sider. Virker som om den ikke takle sider med flash heller har problemer med å lese flash. Youtube var en av de få sider den virker og. . Å høre nett radio er nu i det minste jeg kan forlange .Så min mening denne telefonen på langt nær kan sammenligne som å bruke pc.

Vis det er noen som har andre erfaringer så la meg høre.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Misfornøyd, har ikke elkjøp 30 dagers bytterett. Returretten gjelder ikke alle produkt, men sjekk dine rettigheter.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Misfornøyd, har ikke elkjøp 30 dagers bytterett. Returretten gjelder ikke alle produkt, men sjekk dine rettigheter.

Takk at du minte meg på returetten, hadde helt glemt det av.Takk.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Var nu på elkøp, Er ikke returett på mobiltelefon. Han på elkjøp fikk selv prøve å gå in på nrk p1 radio og så at det ikke virket. Han skulle sende en epost til en tekniker så jeg får vente på svar.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

ER det noen som vet hvor jeg finner vlc player til windows 6.5.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Fant en spiller som heter Mplayer. Den fungerer og. Nu kan jeg se strem tv på mobilen, ble overasket kor bra bildekvalitet,ingen problemer å se foball på mobilen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive