[LØST] Kommer det en ny generasjon iPhone?

23 innlegg i emnet

Skrevet

Hei! Jeg har tenkt å kjøpe meg iPhone, men jeg tenker at det ikke er noe vits om det snart kommer en ny generasjon. Noen som vet om det kommer en ny generasjon snart?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Neste generasjon iPhone er ventet rundt sommertider. Som vanlig holder Apple kortene tett til brystet, så det er egentlig ingen som vet hvilke nyheter som kommer, men ved hjelp av google og iphone 4g bør du finne forskjellige kvalifiserte synsinger.

Personlig har jeg mer lyst på en HTC HD2 (til tross for at denne kommer med windows mobile 6.5)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Men bør jeg vente til sommeren med å kjøpe iPhone, eller vil det fremdeles være ett "godt" kjøp?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Tenk på at til sommeren er det antakeligvis bare ett år til det kommer enda en ny modell.

Å vente 6 mnd fordi det kommer noe nytt da betyr i all hovedsak at du fint klarer deg uten mobilen nå, så du må nesten selv bestemme deg hvor vidt det er et godt kjøp eller ikke.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har sett på HTC HD2 nå, det ser veldig bra ut! Men har av erfaring at HTC mobiler er veldig lite stabile, klossete og går fort tom for batteri.

Det er heller ikke "applikasjoner" til HTC.

Vil ringe, sende sms, høre på musikk, se på små videoer, spille småspill og kanskje surfe litt. Hvem egner seg best? HTC eller iPhone?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Selv sitter jeg på en HTC G1 med Android, og der finnes det drøssevis med applikasjoner. HD2 kjører derimot Windows Mobile, hvor du vil få et noe mindre utvalg.

Jeg kan absolutt anbefale G1 på det varmeste, om du ønsker å gå for HTC. Denne er derimot ikke til salgs i Norge, så den må bestilles fra utlandet. Du kan ta en titt på en av mine tidligere tråder.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Flandersen:

Ser ikke på Outlook og IE som aplikasjoner. Snakker om godterier som trafikanten, Sudoku, norsk radio, småspill osv. som kan lastes ned på en trygg side.

Stian M:

Jeg vet ikke om jeg vil styre med å kjøpe fra andre land, men HTC kunne jeg gått for. Men er så utrolig negativ til Windows Mobile, og har aldri prøvd Android.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg selv bruker Nokia 5800 (som knuste iphone på en del tester :D )

ifølge Tv2 hjelper deg så er SE SATIO det beste på markedet nå

Men dette er kamera telefoner da.

På en annen side så kommer Nokia N95 på topps av vanlige telefoner!

Begge er Symbian tror jeg, så det finnes tusenvis av spill og apps til dem

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Flandersen:

Ser ikke på Outlook og IE som aplikasjoner. Snakker om godterier som trafikanten, Sudoku, norsk radio, småspill osv. som kan lastes ned på en trygg side.

Stian M:

Jeg vet ikke om jeg vil styre med å kjøpe fra andre land, men HTC kunne jeg gått for. Men er så utrolig negativ til Windows Mobile, og har aldri prøvd Android.

Nei, men nå sa jeg heller ikke at det bare finnes Outlook og IE, ta en kikk til på hva jeg linket til ( http://www.freewarepocketpc.net/ ) så ser du fort at det ikke bare er Outlook og IE.

Endret av Flandersen
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Flandersen, du refererte til microsoft sin side med deres aplikasjoner, det var bare IE, outlook etc. Den siden du poster der ser ikke så veldig trygg ut, er aplikasjonene der sjekket før de blir lagt ut? Finnes det noen enkel metode for å evt. laste de aplikasjonene til mobilen?

Berzi: Vet du om Nokia har en god nettleser? Er generelt lei av Nokia sitt OS. Et godt kamera er heller ikke noe jeg ønsker å betale mye for.

Endret av haklam
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har selv testet ut siden, og er 100% trygg.

Har lastet ned opp til flere apps til den, og jeg linket ikke bare til Microsoft sin side, det var EN av FLERE linker jeg ga deg ;)

Men valget er ditt :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Er det mulig å få facebook f.eks. med Windows Mobile?

Edit: Ser på bilder av HTC Touch HD2 har noe facebookgreier, er veldig på vippen mellom HTC touch Pro og iPhone nå. Er det ett must med fri internettbruk med en slik mobil? Og når det står "Fri bruk av data" under spesifikasjonene på et abonnement, vil det si da å bruke internett så mye man vil?

Endret av haklam
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ifølge netcom sine sider sier de så.

Fri bruk av data, men når du begynner å vippe over 5gb, så vil hastigheten bli noe lavere.

Om du vil gå for HTC eller Apple sin mobil, må du nesten velge, bruk Google og les tester, da finner du nok ut hvilken mobil du vil gå for ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har lest veldig mye i natt på tester osv., og det ser ut til at HTC Touch HD2 slår iPhone. Men er alikevel usikker.

Det med fri databruk sa meg ingen ting, kan du formulere deg litt bedre?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Fri databruk skal per definisjon bety at du skal kunne bruke internett på mobilen så mye du ønsker ja. Derimot er det ofte satt en grense, og når du passerer denne kan du få lavere hastighet eller økte gebyrer, som i Netcoms tilfelle når grensen er satt ved 5 GB - og overstigning resulterer i lavere hastighet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Vet noen om HTC Touch HD2 egner seg som MP3 også? Skal kjøpe HTC/iPhone i dag, så må nesten bestemme meg :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Skulle nok tro at mobilen fungerer til det meste, men det blir litt vanskelig å si ettersom jeg ikke har forsøkt den selv.

Musikkavspilling fungerer også bra, det er plass til 3.5 mm-utgang, og programvaren for å avspille musikk er meget bra, fingervennlig og raskt.

sakset fra itavisen (testen er gjennomført av Thomas, så den har litt kredabilitet selv om den kommer fra itavisen).

Alt i alt. iPhone VET man har en god musikkavspiller, HD2 har MEST SANNSYNLIG en god musikkavspiller.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Er musikkavspilleren i Windows Mobile lett å håndtere?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Musikkspilleren i Windows Mobile er veldig enkel å håndtere.

Det er på en måte Windows Media Player i miniformat, så burde vær ganske enkel å håndtere :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Gikk for iPhone!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Gratiss!!

haha så ikke posten din der :S

lit for sent; men, men Ja er ganske bra dobbel tap for zoom og er ganske presis og rask

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Gikk for iPhone!

Husk å sett tråden til [LØST] og del ut ProPoeng (veiledning). ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive