Ny bærbar PC, min streiket!

7 innlegg i emnet

Skrevet

Hei.

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor det nesten ikke er NOEN som svarer trådene mine. Jeg fant sånn gradvis ut at jeg hadde postet tråden på feil kategori, så jeg prøver heller her for å få hjelp.

Det har seg slik, ganske enkelt...Min bærbare datamaskin streiket, og jeg skal ha ny. Nå ser jeg etter en liten kraftplugg med mye minne og gigabit. Om dere har fått det siste bladet fra Elprice, kom i går hos meg, så blar dere dere HELT til den siste siden. Altså, en Acer Aspire 5738ZG. Dere kan også finne datamaskinen ved å klikke på følgende link:

http://www.elprice.no/data/baerbar-pc/acer...8zg-lxpat0x105-

Merk at denne datamaskinen har andre spekifikasjoner enn hva den som er i bladet er!

Hva slags PC er dette? Er den god til å kjøre spill? Bråker den mye? Blir den fort varm?

Tusen takk for all svar, for jeg trenger virkelig hjelp!

Merk: Jeg er ikke interessert i å høre at Acer merket suger, og at Elprice er en dårlig butikk osv osv. Takk :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Enklere for de som ikke har denne avisa at du oppgir riktig spek.

Den beste Acer Aspire 5738ZG typen jeg finner denne.

Er det den prisklassen så får du nok ikke noe "kraftplugg"

Den er nok så som så å spille på kommer ann på hva du skal spille. Nye spill som COD4 blir nok med lav oppløsning.

Det er prosessor som trekker mest her.

Bærbare "kraftplugger" blir varme.

Oppgi Prosessor, minne, HD, etc.

Hva er maks pris?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Hehehe, det er akkurat den datamaskinen du linket til jeg mener. Altså, den er i stand til å kjøre Source på fullt, og diverse spill uten at det lagger? Noen som vet om den lager mye støy eller utgir mye varme?

Makspris er på 6000

Endret av bimbo
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hva med å se hva multicom har å tilby? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Nope, fant ingen som jeg likte. Eller, altså...jeg har ikke peiling på om de er god til å spille med, om datamaskinen er kraftig, utenom at det står i beskrivelsen at den er det. Noen som kan gi meg litt informasjon om denne(om du har den): http://www.komplett.no/datamaskin/bearbar/?

Om noen orker, kan dere gi meg noen tips til kraftige datamaskiner som tåler diverse nye spill ganske godt til under 7000?

Takk

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Bump

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive