Invitasjon til betatesting

31 innlegg i emnet

Skrevet

Hei kjære forumbrukere!

Vi har nå en tid jobbet med å klargjøre forumet for en oppgradering av plattformen vår, og er nå snart klare for å vise dette frem.

Jeg vil med dette emnet invitere noen av dere til å delta i betaprosessen - med uttesting av funksjoner og design.

Det er snakk om oppgradering til Forumet v3, samt Forumnytt v2.

Om du er interessert i å være med på å gi feedback på dette prosjektet, legg igjen et svar til dette emnet, og skriv hvorfor du skal bli plukket ut..

:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Beam me up, scotty...

(EHEM! Mangler vel en grunn til at du skal få være med her vel :P  )

Endret av J.T.
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

ja! jeg har vell nokså bra erfaring med det så jeg kan gjerne hjelpe til:D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Jeg vil veldig gjerne være med :)

Kan gi konstruktiv kritikk, og vil veldig gjerne hjelpe til med forum v.3 og forumnytt v.2 :)

Har vært på forumet i to år nå.

Var her faktisk et år før jeg registrerte en bruker.

Har utrolig lyst til å være beta-tester da jeg har noen gode idèer til forumet!

-Joystick

Endret av Flandersen
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Med tanke på utvidelsene jeg skriver til forumet i PHP hadde det vært kjekt å se hva dere har tenkt.

Jeg har god erfaring med brukervennlighet på nett, hvor jeg blant annet har benyttet med av Javascript rammeverk som jQuery.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ettersom jeg er en hatefull bergenser bosatt på østlandet kunne det alltids vært kjekt å ha noe nytt å klage på. At jeg studerer grafisk design har fint lite med dette å gjøre, men jeg tenkte allikevel å nevne det sammen med at CVen min av en eller annen grunn faktisk påstår at jeg har fått flest ProPoeng fra Kommentarer og Forslag.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ja takk, blir med jeg vet du......

:D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Til de av dere som skriver at dere ønsker å være med på betatestingen: Husk å ta hvorfor du skal bli plukket ut i forespørselen din :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Som Stian skriver, er det greit med en liten begrunnelse på hvorfor akkurat DU skal bli plukket ut.

Det er ønskelig med en viss fartstid på forumet, slik at du har relativt god kjennskap til hvordan forumet skal være, og hvordan forumbrukerne vil tolke forumet.

Det gjenstår litt før vi åpner opp for betatesting med brukerne, og de som blir plukket ut vil få en invitasjon via epost.

En variert gruppe brukere vil bli plukket ut.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ja, ja

Jeg har erfaring fra flere sider der jeg har testet design og testa de meste linkene for feil, jeg har designa noen sider selv, ikke noe profesjonell er erfaring

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg vil gjerne være med på betatesting, har vært medlem siden 2005 tror jeg det er, så har litt tid på dette forumet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Vist det er plass til meg så kunne jeg godt tenke meg å være med på dette.

Jeg har jo vært med ei tid og sett folk komme og gå. Har jo vært her siden 2002

Har også sett hva folk liker og ikke liker på forumet opp igjennom tidene.

Men jeg er ikke noen ungdom akkurat, blir femtisyv :huh: nå over nyttår, men regner md at dette forumet ikke bare er for tenåringer heller.

Så jeg kan komme med ris og ros slik at vi som er litt i årene kan bruke forumt fult ut også.

Vil med dette også si til alle som bruker forumet.

God Jul

Endret av Terumo
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Men jeg er ikke noen ungdom akkurat, blir femtisyv :huh: nå over nyttår, men regner md at dette forumet ikke bare er for tenåringer heller.

Så jeg kan komme med ris og ros slik at vi som er litt i årene kan bruke forumt fult ut også.

Psst: Alder er ingen hindring her inne vettu ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Psst: Alder er ingen hindring her inne vettu ;)

Som de sier i over der.... tank you. ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg kan godt være med på beta testing :) har vært med på det før, i ett annet forum. men det forumet var om ett bestemt spill, og er lagdt ned for godt nå ;(

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Gjerne, er jo betatester av det meste. Elsker nye ting å teste og gi tilbakemelding på :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Som JT også siktet til, å være eldre enn "gjennomsnittsalderen" på ITpro bør absolutt ikke være noe hinder, spør du meg tvert imot. Å få tilbakemeldinger fra èn med et kanskje litt annet perspektiv enn oss andre bør jo prissettes :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Skulle godt likt å deltatt i betatesting selv også!

Har veldig bred kompetanse innen support og brukervennlighet. Noe programmering, nettverk og sikkerhets erfaring.

Jobber som Jr. IT konsulent ved siden av skolen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Beam me up, scotty...

Seconded.

EDIT: Note to self: les hele førsteposten før du poster neste gang.

Altså, har vært med på ITpro en stund, skrevet artikkel og greier, og generelt interessert i hva som skjer på siden her. Har ikke vært så mye i forumet i det siste, da jeg har hatt astronomiske mengder skolearbeid. Vil gjerne gi konstruktiv tilbakemelding, og holde admin/mod oppdatert.

Endret av GaMeLOvEr
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Meld meg på. :)

Hvorfor?

Liker å sjekke om nettsider ser like ut i flere forskjellige nettlesere.

Endret av Terje P
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

For ordens skyld:

Hei kjære forumbrukere!

Vi har nå en tid jobbet med å klargjøre forumet for en oppgradering av plattformen vår, og er nå snart klare for å vise dette frem.

Jeg vil med dette emnet invitere noen av dere til å delta i betaprosessen - med uttesting av funksjoner og design.

Det er snakk om oppgradering til Forumet v3, samt Forumnytt v2.

Om du er interessert i å være med på å gi feedback på dette prosjektet, legg igjen et svar til dette emnet, og skriv hvorfor du skal bli plukket ut..

:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Kunne godt tenkt meg å se hva dere holder på å koke opp på laboratoriet :)

Hvorfor? Fordi jeg er nysgjerrig og kan komme med konstruktiv kritikk, tips og ideer. Har jo rotet i koden før og vet hvordan ting (så vidt) holdes sammen. ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Heisann, kunne tenke meg og se hvordan dette fungerer.

historien om hvorfor jeg burde: er en helt gj.snittlig databruker, bruker itpro mye til og finne svar og slike ting og håper jeg kan bidra til kundevennlighet for den gjennomsnitlige

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Flotte greier folkens!

Regner med at vi kjører i gang i begynnelsen av januar.

De som blir plukket ut vil få epost om dette.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg skal få være med pga jeg har alltid vært intressert i data og er opptatt av at forumet skal se bra ut!

Jeg går i lære som IKT-servicemedarbeider og har derfor en del kunnskaper innenfor forskjellige områder..

Jeg skal også få lov pga jeg spør fint, og forstår et NEI!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive