[LØST] Hvordan låse opp mobil

4 innlegg i emnet

Skrevet (endret)

Hei.

Mobilen min tok kvelden nå, så jeg fikk muttern sin gamle, men det er bare ett problem. Hun har Telenor, og da er telefonen låst til Telenor. jeg har netcom, så da må jeg låse opp mobilen. Problemet er at jeg ikke vet hvordan man låser opp en telefon fra telenor. Så noen som kan hjelpe meg med dette så jeg kan få brukt simkortet mitt i den?

Det er snakk om en Nokia XpresMisic (aner ikke nr, står ikek på den. skyvetelefon)

bare spørr om du trenger mer info.

på forhånd, takk for svar :)

Hilsen Crazyjoey

EDIT: MER INFO!!

Spurte muttern om hun var sikker på at den var låst til Telenor (siden hun har djuse nå) men jeg prøvde å skrive inn IMEI koden på både djuse og telenor sine sider, men ingen resultater. har den blitt låst opp automatisk? mobilen har ikke blitt brukt på 1-2 år

Endret av crazyjoey
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Er den over et år gammel så får du låsekoden på Telenor sine sider er den under et år så kan du få kjøpt kode f.eks her http://unlock.no/ den blir ikke låst opp av seg selv.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det spørs HVOR på telenors sider du har skrevet imei nummeret...er det selve denne siden : operatørlåskode

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Lady: ja det var på den siden ja, men jeg måtte inn på djuse sine sider (siden hun fikk den mobilen da hun byttet til det)

Men jeg fikk da ordnet det :)

men takk for gode svar uansett :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive