Infinity Ward er TEITE!

11 innlegg i emnet

Skrevet

Irriterer meg grønn her as. Var akkurat og henta Modern Warfare 2 og sitter her og installerer det nå, men tror du jeg fikk velge hvor jeg ville installere spillet? NEIDA! Jeg er pokka nødt til å installere spillet i samme mappa som Steam er installert i og Steam er installert på C: og jeg vil ikke installere MW2 på C:!

HVORFOR skal de absolutt kjøre dette spillet via Steam?!! Er det mulig as! Teite utviklere!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

også er det ikke dedikerte serverfiler, max 18 spillere online etc....

Men jeg runda det nettopp og må si det er det beste FPSen jeg har spilt. mye fetere enn CoD 4 også..

De har gjort mye feil, men det de har gjort riktig er så utrolig bra.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Slik er det jo med alle steam-spill. Dem lar deg ikke bestemme hvor du skal installere spillene dine, da de skal ligge i steamapps-mappa som igjen befinner seg på samme plass som steam er plassert.

Men vil du flytte alle steamspillene til en annen mappe/partisjon/harddisk, skal ikke det være noe problem. Spillene dine er sikkert lagret i c:\programfiler\steam\steamapps. Hvis du flytter steamapps-mappa til f.eks D:\spill\steam\ og omdøper mappa til f.eks steamapps-bck kan du avinstallere steam for så å reinstallere det igjen, men denne gangen på d:\spill\steam. Omdøp steamapps-bck til steamapps. Da skal du fortsatt ha de spillene du hadde fra før neste gang du starter Steam..

Avslutt steam før du gjør noen av disse operasjonene.

Dette fungerer i alle fall fint for meg... :)

Her er samme guide på steampowered.com.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ikke kjøp Modern Warfare 2!!!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hvorfor ikke?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Nå har det seg slik at jeg har en løsning på dette :)

Installer Steam på D:

Du står jo fritt selv til å velge hvor du legger Steam :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hvorfor ikke?

Fordi det ikke har dedikerte servere. På PC. (ikke nytt på xbox)

Jeg oppfordrer IKKE, bare nevner at .. våre kjære pirater er allerede i gang med å finne løsning på PROBLEMET. Jeg personlig kan med min "lovlige" kopi lage egen server nå, bare ikke joine noen eller invite, men bare tidsspørsmål før det er fikset.

Greit, sikkert mange idioter her som elsker det nye.. "så enkelt", greit nok, sikkert noen som liker campere, matyrdom, last stand og granatkastere, men det finnes folk som liker litt proffere spilling..

Sikkert 2-3 der ute som er uenige men..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

MW2 går via Steam PGA hackere/cheatere, slik at man skal få de banned fra steam, og de er tvunget til å kjøpe ny versjon av MW2 hvis de vil spille videre.

MW2 er dritt når de bruker enkelte personer som "hosts", men det duger..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

MW2 er dritt når de bruker enkelte personer som "hosts", men det duger..

Jeg mener at det ikke fungerer. Ofte må det byttes host in-game - og når dette ikke fungerer blir hele lobbyen stengt. Dessuten ble dette systemet laget med tanke på at det skulle være enkelt å hoste - noe det ikke er. En gjennomsnittlig spiller har ingen anelse om hvordan man fikser NAT slik at han (eventuelt hun) og vennene skal kunne spille sammen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg hadde tenkt å kjøpe spillet, men ombestemte meg fort da jeg så de skulle ha serverene via steam..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg hadde tenkt å kjøpe spillet, men ombestemte meg fort da jeg så de skulle ha serverene via steam..

Hvorfor er det negativt? Kan bare se positive sider vet at serverne er via steam. Du kan jo invite venner til servere.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive