[LØST] Hvordan avinstallere Symantec?

7 innlegg i emnet

Skrevet

Hei

Har en pc der jeg ikke får oppdatert symantec. Har prøvd flere ting for å få det til, men det ser ut som det eneste om hjelper er å avintallere for så å installere igjen.

Men, for å få avinstallert må jeg ha en kode. Denne har jeg ikke. Er det en alternativ måte å fjerne symantec på?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Her egent program fra norton til å fjerne programmet.

- DearDevil90

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Har du en Symantec klient? Altså installert på en server og rullet ut til klientmaskiner?

Standard avinstalleringspassord er Symantec

Om ikke det fungerer, så kan du gjøre en endring i registeret om du tør (gjør du feil kan systemet krasje):

Åpne registeret (Kjør, skriv inn regedit og klikk Enter).

Let deg frem til HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\INTEL\LANDesk\VirusProtect6\CurrentVersion\Administrator Only\Security\

Forandre verdien ved useVPuninstallpassword fra 1 til 0

Exit registeret og avinstaller Symantec. Norton Removal Tool som DearDevil90 har linket til, er å anbefale når en skal avinstallere Norton-produkter.

Endret av pijano
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg fant ikke den strengen i registeret. Jeg har ingen mappe under software som helter intel. 

symantec er lastet ned exefila fra nettet (intranett) som er installert så den er sånn sett ikke distribuert fra server nei.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Er du vanlig bruker, ikke domenebruker?

Dette er din PC for å si det sånn? Hvis så, skjønner jeg ikke helt hva slag passord, eller kode du må ha for å avinstallere...

Eller er dette er skole-PC? i så fall bør du høre med de ansvarlige på skolen. Kan du fortelle litt om PC-en din også? Hva slags operativsystem har du?

Hva slags Symantec-produkt er dette?

Du kan også prøve å reparere programmet. Det kan muligens løse problemet ditt med oppdatering.

Gi mest mulig info.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ingenting gikk. tilslutt bare reinstallerte jeg hele pcen. Irriterende, men....

tusen takk for alle innspill..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive