Program til pc som lar deg sende meldinger/Snakke med pc?

21 innlegg i emnet

Skrevet

Hei.

Jeg lurer på om det finnes noen gode programmer som lar meg styre mobilen via bluetooth/USB kabel. F.eks, viss noen ringer meg på mobilen, så kan jeg svare med enten mobilen eller pc'en, men snakke med PC'en., dette grunnet sprengt høytaler på mobilen. En venn av meg hadde ett program son tillatet han og sende meldinger med pc'en fra hans mobilnr. men det programmet var for linux...

Noen som vet?

På forhånd, takk for svar :)

- crazyjoey

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hva slags type mobiltelefon har du ?

Dette er et informasjon du bør gi ut.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Fort gjort å glemme ting når man er på vei ut døren...

Har en sony ericsson W660i.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

How to Use a Windows PC to Send and Receive SMS Messages

http://www.developershome.com/sms/smsWindows.asp

Med Telenor kan du sende Sms, MMS og faks til mobiltelefoner fra pc-en via Microsoft Outlook.

SMS fra Outlook er testet og godkjent av Microsoft for Outlook-versjonene: 2000, 2002, 2003 og 2007.

Windows Vista støtter også SMS fra Outlook.

http://www.telenor.no/privat/mobil/tjenest...tlook/index.jsp

Sjekk eventuelt ut Skype Lite for hva som er tilgjenglig.

http://www.skype.com/download/skype/skypelite/

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har ikke Telenor, har Netcom... skal sjekke skypelite, siden jeg ikke fikk koblet opp mobilen med fremgangsmåten på den øverste linken... 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

jeg prøvde skype lite nå, men det koster jo penger så lenge jeg er innlogget...

det jeg er ute etter, er att mobilen er koblet til pc'en via bluetooth eller usb kabel og om mobilen ringer, kunne det komemt opp en melding om att peronen ringer. når det gjelder meldingene, så må den bruke mobilen sitt nettverk, ikke pc'en sitt... da er jeg uavhengig av nettverk på pc'en.

Jeg har skype på min pc nå, men man må jo ha skype kreditt for å ringe til mobiler der... jeg vill helst ha ett annet programm som ringer/sendre meldinger VIA mobilens nettverk.

Dette ble kankje litt rotete, men håper dere forstår :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det windows SMS programmet, klarte ikke å finne mobilen min... Noen som vet? Programmet så veldig enkelt ut :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ikke store bidraget, men forsøk google

Sending SMS Messages Using Windows*(eventuelt sleng med)>do not recognize my cellphone

Microsoft SMS Sender*do not recognize sony ericsson W660i

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har nå instalert sony ericsson PC suite på nytt (ble en nyere versjon denne gangen) og der kan jeg sende og lese meldinger :)

Noen som vet om ett program som det går ann å ringe med pc'en via mobilen med? eller kan det også gjøres med PC suite(leter fortsatt)?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg kan sende meldinger med pc'en, men kan man ringe VIA mobilen (som da er tilkoblet)? eller er det ikke mulig i det hele tatt?

Begynner å bli rimelig lei den skurrelyden som kommer fra mobilens høytaler,,,

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Eg skal ikkje si noe sikkert, men har tidligere brukt Sony ericsson mobiler, å da brukte jeg dette programmet til SMS, det å ringe utifra det vet eg ikkje om går ann...

Men programet er veldig enkelt og et must for SE brukere! ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg bruker Sony ericsson PC suite (som fulgte med på cd'n) til å sende meldinger med.

Nå vill jeg helst ha ett programm som jeg kan ringe med pc VIA mobilen.

Det programmet var ett av programmene jeg prøvde, men som ikke fant mobilen min (via bluetooth)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Nå er jeg virkelig nøtt til å finne ett program som lar meg snakke med pc'en via mobilen...Mic'en på mobilen er gåen, så ingen hører hva jeg sier...så kan noen hjelpe meg med å finne ett program til jeg får meg ny mobil?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

BUMp

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Bump

Har ny mobil nå: sony ericsson C902 , får fortsatt sendt meldinger med sony ericsson pc suite, men finnes det noen programmer som tillater meg å ringe via mobilen fra pc?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

du kan jo prøve dette. gi lyd om du får det til :)

Endret av xhoza
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

er ikke det lagd for Sony ericsson C905? har C902, men programmet fant ikke mobilen. bruker USB kabel

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har du installert riktige driver til din mobil? Oppdatert evt. allerede installerte drivere?

Prøv også å koble mobilen til datamaskinene med bluethooth og se om det hjelper :)

-Joystick

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det bør da være riktig driver, siden den ble instalert når jeg satt inn cd'en som fulgte med. Får ikke kobla opp med bluetooth nå, siden USBpinnen ble ødeladt

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

har du Bluetooth adapter??

Edit: Bluetooth adapter er en Bluetooth USB (Trådløs) som kan koble til mobiler ut å bruk usb-kabler

Endret av WinFS
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

jeg hadde ett bluetooth adapter, men som skrevet i forrige post, så er den ødeladt, fungerer ikke så bra nå lenger. pc'en kjenner den ikke igjen, og muttern sin pc fant den ikke engang... så det blir USB kabel jeg bruker, ikke bluetooth. men skal skaffe en ny bluetooth pinne

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive