Iphone 3gs Telenor

11 innlegg i emnet

Skrevet

Hei.

Jeg har fått tak i en iphone 3gs 8gb som er låst til telenor.

Er det mulig låse opp denne?

Jeg får ikke gått inn på den instalert noe da jeg bare har som kort fra chess....

Noen som har noen tips? eller vil kjøpe denne iphonen?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

leste den guiden..men der står det at jeg skal logge på trådløs nett med iphonen..men det går jo ikke for kommer jo ikke inn på den med dette simkortet

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har for ikke lenge siden bestilt iPhone fra Telenor, og i følge dem så var det bare å ringe dem for å få låst opp telefonen til bruk med andre SIM-kort.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ingen måte unlocke den på uten og ringe telenor?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

på www.iClarified.com skulle du finne alt du behøver for opplåsing og jailbeaking

http://iclarified.com/entry/index.php?enid=4520 r den direkte adressen

Endret av SirOlsen
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Takk for tips..tror ikke jeg finner ut hvordan jeg aktiverer telefonen uten gyldig simkort fra telenor..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg synes dette virker litt merkelig. Du har fått tak i en telefon låst til Telenor? Har du finni denne et sted da, eller?

Er det derfor du ikke kan ta kontakt med Telenor?

Om dette ikke er helt rent, kan du ikke forvente mere hjelp fra dette forumet...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hvorfor skulle ikke dette være rent? jeg har en kompis som kjøpte seg iphone..han likte den ikke alikevel og jeg kjøpte den av han.Den er da låst til telenor.

Må si det var VIRKELIG rart du

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Men har ikke da telefonen allerede blitt aktivert med et telenorsimkort av kompisen din da?

Alternativ da, er jo å låne en bekjents (evt kompisen du kjøpte/fikk den av) simkort i et par minutter, evt kjøpe deg en telenor kontantkort-startpakke og gjøre det med det simkortet.

Feks, min tlf var låst til NetCom men jeg hadde Chess.

Jeg trodde først jeg hadde låst opp min iphone, men det viste seg at Chess simkortene fungerte i NetCom låste telefoner (chess benytter seg jo av NetComs nett).

Jeg har tilfeldigvis et NetCom simkort (kontantkort) også, som jeg har trådløs familie tilknytning med noen i familien med.. lurer på om jeg ikke brukte dete for å aktivere telefonen første gang.

Endret av SirOlsen
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hvorfor skulle ikke dette være rent? jeg har en kompis som kjøpte seg iphone..han likte den ikke alikevel og jeg kjøpte den av han.Den er da låst til telenor.

Må si det var VIRKELIG rart du

Beklager, ikke meningen å virke mistenksom. Bare lurte på hvorfor du ikke kunne ordne dette gjennom Telenor, men det er jo din sak.

Jeg har ikke fått min iPhone enda, så jeg har ikke andre referanser enn linken jeg sendte deg. Jeg har dessverre ikke noe mer å bidra med ennå.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive