• Kunngjøringer

• Innlogging med visningsnavn   18. juli 2015

Vi gjør oppmerksom på at innlogging på forumet nå skal skje med ditt visningsnavn. For de fleste er dette det samme som det tidligere brukernavnet, men dersom du har byttet visningsnavn tidligere, må dette nå benyttes til innlogging.  Om du ikke husker ditt visningnavn, ta kontakt med forumredaksjonen på epost; support@itpro.no - så hjelper vi deg. 

Hjelpe andre med levling?

3 innlegg i emnet

Skrevet

Hello, jeg er i lvl 53 og en kompiss er i lvl 27..

lurer på er det noen måte jeg kan få gitt han exp når jeg dreper dyr og sånt eller noe?

eller kan jeg ikke få hjelpi han med og få exp?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hello, jeg er i lvl 53 og en kompiss er i lvl 27..

lurer på er det noen måte jeg kan få gitt han exp når jeg dreper dyr og sånt eller noe?

eller kan jeg ikke få hjelpi han med og få exp?

for at kameraten din skal kunne få max mengde XP, så må han eller noen i hans gruppe drepe mobs som er 1-3 lvl's høyere en han er. ved lvl 27 kunne du jo ta han med på en mengde instance runs. Scarlet monastry er ett bra sted.

(graveyard / library / armory)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

for at kameraten din skal kunne få max mengde XP, så må han eller noen i hans gruppe drepe mobs som er 1-3 lvl's høyere en han er. ved lvl 27 kunne du jo ta han med på en mengde instance runs. Scarlet monastry er ett bra sted.

(graveyard / library / armory)

Om personen er for høy level vil dette ikke fungere, da det er lagt inn en XP Sperre.

Det høres veldig ut som at du har en Death Knight (DK) ? og denne personen er ny og levler.

Jeg ville foreslått og gjøre quester som personen på level 27 er. Da det gå fortere og fullføre questene, samtidig som personen får mer xp pr quest en pr kill av monstere.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive