[LØST] Hjelp til Webside design

30 innlegg i emnet

Skrevet (endret)

oh :P trodde du mente til template visningen :P til og sette sammen templatene bruker jeg et program som heter Artisteer koster penger, men du finner en demo du kan prøve på linken. Her er hjemmesiden til Artisteer ;)

Endret av ©ordante
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Der ser man hvor dum jeg av og til kan være - koblet ikke første svaret til at Atristeer var programmet ... ufff.

Er det mange muligheter og man kan gjøre det meste, eller er det bare endringer til en viss grad - altså setter programmet begrensninger av en eller annen måte, eller kan man være så kreativ man vil slik at design blir som man vil. Vet ikke helt hvordan jeg kan forklare hva jeg mener.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

alle kan overse :P ikke mye begrensninger etter hve jeg har funnet enda, men er ikke alle felter du kan bruke bilder fra HDD, men går ann og trikse til hvis en virkelig vil :P har ikke vært borti noe lignende program for og lettgjøre templating til den grad, helt knall program :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

OFF-Topic

Selv bruker jeg Artistseer til Wordpress templates. er storfornøyd. Det er vel vært 320 kr.

On-Topic

Nothing to say just work to do!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

OFF-Topic

Selv bruker jeg Artistseer til Wordpress templates. er storfornøyd. Det er vel vært 320 kr.

On-Topic

Nothing to say just work to do!

Flott og se så mange inntresserte :) r flott at derre vill bruke Jomalla (veit eg stava det feil gjer det kvar gong.)

Har vært borti jomalla eit par gonger og veit det er enkelt:P men du må ha litt erfaring skal du få det til :) hvem er det som er inntressert nå :P har vært uten nett eit par dager :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive