Dele ut kalender til grupper Outlook 2007

2 innlegg i emnet

Skrevet

Vi har opprettet to grupper, Administrasjon(5 medlemer) og Ledere. Ledere deler ut kalender til gruppen Administrasjon med Redaktør-rettigheter. De som er i gruppen Administrasjon får ikke tilgang til å se avtaler som medlemer i Leder, får heller ikke lov til å legge inn avtale på desse. Er det da slik å forstå at men ikke kan dele ut til grupper? Vi kjører Exchange 2007/Outlook 2007.

Noen tips?

\\Roger

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hva slags type grupper er det dere har delt ut tilgangen til? Gruppene må være universal groups og security enabled.

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!


Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.


Logg inn nå

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    Ingen innloggede medlemmer aktive