Acer litt vel varm?

13 innlegg i emnet

Skrevet

Dette er når jeg ikke bruker den engang. (bare antivirus og brannmur)

485124.jpeg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jepp, det der er varmt om PCen ikke er i bruk.

Sørg for å ha PCen plassert på en hard overflate, og ikke dekk til ventilasjonshullene når du bruker den. Og sist men ikke minst: Når var sist du renset for støv?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ikke sååå lenge siden, 2-3 måneder kanskje. Er som regel på bord (tre-overflate).

En venn av meg varma noen mentos i vifta i går, kan det være problem?

OG, skal virkelig en hel sjokolade smelte fordi den ligger i nærheten av laptopen? halve greia rant jo..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

En venn av meg varma noen mentos i vifta i går, kan det være problem?

Hva mener du? Å varme noe er vel aldri et problem, så lenge det ikke blokkerer for luft ut/inn i PCen...

OG, skal virkelig en hel sjokolade smelte fordi den ligger i nærheten av laptopen? halve greia rant jo..

Varme smelter som regel sjokolade, ja... :) Prøv å legg sjokolade på håndflaten din...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hmm, skjer visst hvis den er på i lengre tid (et par netter). Bare gidder ikke slå den av..

Skal luft-trykk-blåse den til helga.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Dette er når jeg ikke bruker den engang. (bare antivirus og brannmur)

485124.jpeg

Jepp, dette er Acer dessverre.Samme tilfellet med min. Har kjøpt en kjøleunderflate med to innebygde vifter som jeg bruker når jeg spiller, det hjelper litt ihvertfall.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hvor kjøpe det? (er det lurt å stille opp i vinduskarm for å kjøle ned?)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det løser jo ikke problemet du har med at den går varm... Fungerte det ikke å fjerne støv?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hvor kjøpe det? (er det lurt å stille opp i vinduskarm for å kjøle ned?)

Multicom har flere varianter. Jeg bestillte den fjerde fra listen. De hadde dog uklar leveringstid på den så jeg fikk en annen. Må nevne at det ikke er noe definitiv løsning på problemet, med det hjelper nå litt. Skal se om jeg får tid til å legg ut noe målinger på det.

@KonKlykkan: det hjelper svært lite. Eller i hvertfall i mitt tilfelle.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hvis ikke det hjelper må det jo være en eller annen produksjonsfeil på PCen, og da har man garanti man kan benytte seg av. PCen skal kunne brukes med 100% belastning uten at den slår seg av. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har aldri slått seg av.. Men blir varm nok til at den burde gjøre, ja. Men.. bare med vifte og venstre for touchpad den er veldig varm.. og rett under skjerm (over tastatur)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hvis ikke det hjelper må det jo være en eller annen produksjonsfeil på PCen, og da har man garanti man kan benytte seg av. PCen skal kunne brukes med 100% belastning uten at den slår seg av. :)

Jepp! Den slår seg ikke av, men blir ubrukelig likevel. Nå kjenner jeg 4 personer som har samme laptop som meg, Aspire 5920g, og alle opplever samme problem. Dette er siste gangen jeg kjøper Acer ihvertfall. Dell > Acer any day!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Bare lurer, hva er best? Når jeg skulle kjøpe, hørte jeg bare gode ting om acer..

Finnes det alienware til under 10k? helst nærmere 6-7-8..

7615.0 for m15, men den var stygg og svær..

jaja, skal ikke ha ny pc med det første.. iallefall ikke i år.. (ikke neste heller)

Endret av it-duden
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive