X-files komplett serie

5 innlegg i emnet

Skrevet

Noen som vet hvem som selger denne billigst med norsk tekst?

Play.com selger denne til ca 800,- men uten norsk tekst (+mva og toll).

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Play pleier å være veldgi flinke med å dele opp sendingene slik at man slipper toll :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Noen som vet hvem som selger denne billigst med norsk tekst?

Play.com selger denne til ca 800,- men uten norsk tekst (+mva og toll).

Glem Play.com..

Her er det X-Files - Sesong 1 (7-disc) med Norsk tekst

Men Hvis du er rik så du kan kjøpe X-Files - Sesong 1-9 Boxset (61 disc) med Norsk tekst

Også du kan se hele DVD av X-files

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Slå til på tilbudet om settet til 800 kroner ? Prisen er konkurransedyktig selv om du må betale moms på 200 kroner. Sammenlign f.eks. med Amazon.co.uk (her må du sjekke at sone er riktig, sone 2)

Jeg sjekket en haug av detaljer på nettet. Versjonen på CDON til 2500 kroner ligger nærmest det du ønsker deg, men prisforskjellen er temmelig stiv. Du betaler veldig mye for norske tekster.

CDON eller andre nettbutikker i Norge har ikke dette settet på lager. De vil trolig få bestilt fra Nordisk Film / Egmont, men det er ikke sikkert de har det på lager heller. Du kan sette det til "Overvåk dette produktet" hvis du tenker på å bestille fra CDON.

The X-Files - Complete Collector's Edition (61 discs) er det mest attraktive settet. Det er 2 ekstra DVD-er i forhold til å kjøpe Sesong 1 - Sesong 9 som enkeltsett.

Nest mest attraktiv er The X-Files Complete New Edition (60 discs). Dette settet tror jeg ikke er utgitt i Skandinavia.

De som er lettest å få tak i er enkeltsettene. Jeg droppet å sjekke så veldig mye om disse siden du er mest interessert i hele samlingen.

Enkeltsettene dukker opp på QXL eller andre steder en gang iblant, det samme gjør sikkert box-settene også. Prisen på box-sett er relativt høy, og kan overstige prisen på nytt sett. Minstepris 1995 / salgspris 2995 var ett eksempel.

------

Hvis du søker på nettet selv:

Versjonen av box-sett med 61 DVD-er som ble utgitt i Skandinavia har Svenske, Norske og Danske undertekster på samme DVD. Det betyr at du like gjerne kan finne det du søker i Sverige eller Danmark (men teksten på esken er unik for hvert land).

Distribusjonsrettigheter for serien i Skandinavia tilhører Nordisk Film AS (eies av Egmont, de samme som utgir Donald Duck & Co). Jeg prøvde å finne opplysninger både hos Nordisk Film og Egmont, men der var det lite interessant

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Eg har ikkje hele boksen, men alle 9 enkelt sesongene om det skulle være av interresse?

De er åpnet, men aldri sett på eller tatt ut av coveret...

Endret av mr. me
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive