Lovlige filmer og musikk på nett

4 innlegg i emnet

Skrevet

heisan dere, mesteparten av tiden nøyer jeg meg med å lese andre sine forum poster og surfe nettet etter infoen jeg trenger, men nå tror jeg at jeg må ha litt expert hjelp her. :huh:

i disse "Copyright infrigment" tider så holder jeg på å prøve å finne ut om det finnes "video on demand" steder på nettet (fult lovlige steder) der man kan signe opp for en liten sum i måneden.

noen av dere her på forumet som har støtt borti noe slikt av god eller bedre kvalitet ?

takker på forhånd for alle svar.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Denne f.eks. :-)
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Musikk kan du høre ved hjelp av Spotify. Programmet er i utgangspunktet gratis dersom du har en invitasjon, men du kan også velge å betale 99 kr i måneden. Da slipper du reklamen som spilles av i tide og utide og du skal visstnok få bedre kvalitet på musikken.

Det er greit å påpeke at dette er en streamingtjeneste. Du kan altså ikke laste ned musikk ved hjelp av dette programmet, og det kreves internettilgang for at du skal kunne lytte til låtene. Du kan lese mer om programmet i nedlastingslinken.

Dersom du ønsker invitasjon til programmet kan du ta en titt på denne tråden i Forumet.

;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Smurf: takker så mye, skal installere og prøve ut det der idag,

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive