[LØST] Søker navnet på to filmer!

5 innlegg i emnet

Skrevet

Hei!

Den første filmen:

Det er en comedie! Og en handling jeg husker er at en mann skal besøke en i en lavo, også bruker han ringeklokka :P:P Og hvis jeg ikke husker feil, så er det en fyr som griller pølser i flammene av en jettmotor.

Jeg mener og huske at filmen het noe med american... og det skal vere flere av dem!

Den andre filmen:

Det er en film om et bank ran, også greier skurkene og komme seg inn i datasystemet til dem som driver banken, også spiller dem av film, istede for og vise overvåkningskamraene, dem har liksom spilt inn det hele på forhånd, også spiller dem det av, men dem selv raner den ekte banken.

Litt dårligt forklart, men jeg husker ikke mere av filmene :( Hvis noen greier og fiske opp et navn, så hadde det vært supert! :-D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei!

Den første filmen:

Det er en comedie! Og en handling jeg husker er at en mann skal besøke en i en lavo, også bruker han ringeklokka :P:P Og hvis jeg ikke husker feil, så er det en fyr som griller pølser i flammene av en jettmotor.

Jeg mener og huske at filmen het noe med american... og det skal vere flere av dem!

Den andre filmen:

Det er en film om et bank ran, også greier skurkene og komme seg inn i datasystemet til dem som driver banken, også spiller dem av film, istede for og vise overvåkningskamraene, dem har liksom spilt inn det hele på forhånd, også spiller dem det av, men dem selv raner den ekte banken.

Litt dårligt forklart, men jeg husker ikke mere av filmene :( Hvis noen greier og fiske opp et navn, så hadde det vært supert! :-D

Fiilm nr. 1 er hot shots med charlie sheen. Den andre er jeg ikke sikker på.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Fiilm nr. 1 er hot shots med charlie sheen. Den andre er jeg ikke sikker på.

Takker:-D Var egentligt den som var viktigst:-D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive