HD MediaStreamer + Format problem

4 innlegg i emnet

Skrevet (endret)

Hei alle ITProfesjonelle :)

Har nylig gått til innkjøp av en Apacer Al350 MediaStreamer Link

Ifølge manualen støtter denne spilleren .mpg .vob .m2p .avi .xvid .dat .mpe .mpeg filer, men da jeg prøvde å konvertere en film fra MKV til VOB fikk jeg problemer.

Spilleren så filen, men kjente den ikke igjen som en Videofil.

Liten sideinfo; Lagringsmediet her er en ekstern harddisk med usb tilkobling -Hvis dette skulle være av betydning.

(For alle Piratjegere, ja, det er en hjemmefilm jeg har tatt opp selv, ikke noe lusk)

Noen som vil hjelpe en HD-Nybegynner med å få sett (hjemme)filmene sine?

På forhånd takk for hjelp.

Liten edit til Mod/Admin: Beklager hvis dette er feil fora, var ikke så lett å finne kategori til problemet mitt.

Endret av Yawn
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Free Video Converter V2.1

Free Video Converter is a freeware designed to convert all your Video files. It supports to convert your favorite video from / to AVI, MP4, iPod, PSP, 3GP (mobile phone format), Zune, iPhone, MKV, WMV, ASF, MOV, QuickTime, MPEG, RM, VCD, VOB, AVCHD MTS, M2TS...

With Free Video Converter, you can convert your video files into the formats you need (TV, website, Mobile Phone, iPod, Zune ...)

Features:

• Supports large range of formats like AVI, MP4, iPod, PSP, 3GP (mobile phone format), Zune, iPhone, MKV, WMV, ASF, MOV, QuickTime, MPEG, RM, VCD, VOB, AVCHD MTS, M2TS...
  • You can choose to convert only some parts of your videos. Free Video Converter allow to set the Start Time, end time or duration that you wan to extract.
  • You can choose to only extract the sound of your video into MP3, WMA, MP2, AAC...
  • Extremely fast conversion speed.
  • For Windows 2000/XP/Vista. Size: 3.83MB

Last ned Free Video Converter V2.1 er gratis eller se det http://www.koyotesoft.com/indexEn.html

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ok, takk for tipset.

Vil denne konverteringen beholde HD kvaliteten? Si jeg konverterer fra MKV til AVI ?

Jeg har fått til å konvertere fra MKV til VOB (Tror jeg) med programmet "Mkv2Vob" uten at spilleren klarer å spille av fordet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Free Video Converter fungerte ikke sammen med W7 :-/

Noen andre som har en mulig løsning til meg? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive