[LØST] iPhone 3G som modem

3 innlegg i emnet

Skrevet

Ser etter det nye 3.0 operativsystemet til iPhone 3G at det er nå åpnet for at man kan dele internett med feks laptop.

Hadde en HTC Touch Pro som jeg benyttet som modem om jeg var utenfor rekkevidde for andre åpne nett. Da trengte jeg bare kople USB kontakten inn, så trykte jeg "kople til" som dukket opp på skjermen, og vips var jeg på nett med pcen.

Vet at apple ikke hadde noe slikt før på disse modellene, men at man kunne få nett-delings software om du hadde jailbreaket telefonen.

Men i info om det nye 3.0 OS`et står det nå at man kan bruke telefonen til internett deling. Altså som modem.

Jeg har lagt inn OS`et, men jeg finner ikke noe på selve telefonen min som peker dithen at jeg kan dele nett med andre enheter.

Noen som har testet dette og vet hvordan man gjør det, eller vet om annen software til iPhone 3G som fungerer bra til dette formål?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har testet dette via USB og Bluetooth, funker utmerket

For å få tak i dette, så går du til Instillinger>Generelt>Nettverk>Internett-deling

der står det instruksjoner om hvordan du gjør dette

:D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei, takk for svar! :)

Problemet er at om jeg følger oppskriften din, så finner jeg ikke "internett-deling" under "nettverk" fanen min. Men nå har jeg ikke forsøkt å kople den til en pc enda og prøvd det ut.. kanskje det kan ha noe og si?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive