hjelp med nettside

3 innlegg i emnet

Skrevet

Heisann der !

Jeg har da til min formodning og starte en nettside, jeg er kanskje en rar fyr og har mangen ideer men klarer aldri og bestemme med for hva som kan komme til og bli noe...

Har vert innom community, blogg hosting, osv osv, De tankene som er i hodet mitt nå er en side lignende 1001spil.no eller en nett avis ... gjerne lignende 730.no en side som er innom alle temaer.. begge sidene har jeg en avtale om, men og få den opp og klare og bestemme meg er problemet... Jeg er en slik type som sletter ting hvis noe skjer og begynner på nytt, så dette kan være litt hart for meg og bestemme meg... jeg vil ha noe som er moro.. og noe jeg kanskje kan tjene litt penger på etter hvert... Hvis noen der ute har noen ideer om hva som kan være tingen, og om dere har noen som kan lage system osv.. Jeg kommer ikke til og bruke joomla eller wordpress.. Men kom gjerne med spørsmål eller svar :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Trening, trening og mere trening. Vil man bli god i noe så må man trene, det gjelder også design/utvikling.

Jeg kan ikke hjelpe deg med idéutforming, men jeg kan gi deg noen tips basert på innlegget ditt:

Når du skriver innlegg, bruk sort farge, ikke gjør hele skriften fet, og ikke midstill!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Trening, trening og mere trening. Vil man bli god i noe så må man trene, det gjelder også design/utvikling.

Jeg kan ikke hjelpe deg med idéutforming, men jeg kan gi deg noen tips basert på innlegget ditt:

Når du skriver innlegg, bruk sort farge, ikke gjør hele skriften fet, og ikke midstill!

hehe, fant det ut av en moderator meldig :) men har du noen tips til noen av ideene ? du kan kontakte meg via mail på kai@pxd.no

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive