[LØST] Norton / symantec ghost 14

5 innlegg i emnet

Skrevet

Jeg har formatert og installert alle programmer jeg vil ha på maskinen. (vista 64bits) Deretter installerte jeg ghost 14.

Når jeg installerer det må jeg kjøre live update. Etter live update restarter maskinen og etter dette virker ikke lenger dvd spilleren.

Jeg har forsøkt å installere drivere på nytt i enhetsbehandling, uten at dette lykkes. Jeg har også forøkt å flyttet dvd spillerens ata uten at dette hjalp.

Jeg gav opp, formaterte igjen og gjorde samme prosedyre. Det samme skjedde.

Nå har jeg formatert og installert alt på nytt for tredje gang. Nå prøver jeg ikke en gang til. :P

Jeg lurer på om det er noen som har erfaring med dette og har noen gode råd til meg.

Grunnen til at jeg vil bruke ghost er at jeg formaterer egentlig ganske ofte og er litt lei av å installere alt på nytt hver gang.

Ghoster jeg disken er jeg tilbake på scratch igjen på veldig kort tid.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Mitt lille bidrag. :)

Sjekk om dette kan fikse ditt problem. http://support.microsoft.com/kb/314060

Etter restart hvor Optiske stasjoner ikke virker, forsøk live update til det ikke fins flere oppdateringer til ghost.

Google: Norton Ghost 14*Optical Drives*Disappear Vista

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Mitt lille bidrag. :)

Sjekk om dette kan fikse ditt problem. http://support.microsoft.com/kb/314060

Etter restart hvor Optiske stasjoner ikke virker, forsøk live update til det ikke fins flere oppdateringer til ghost.

Google: Norton Ghost 14*Optical Drives*Disappear Vista

Dette løser ikke problemet. Jeg prøvde flere av løsningene som sto her, uten at det hjalp. Jeg prøvde ikke regedt, men her er en annen en som har hatt samme problem som meg, uten at dette hjalp...

http://community.norton.com/norton/board/m...;thread.id=9678

Så... hva nå?

Prøvde også å kjøre live update, men det var ikke flere oppdateringer tilgjengelig.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Så... hva nå?

Dette? Send de linken fra community.norton.com og "si"du har det samme problemet og at du ønsker en løsning.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Dette? Send de linken fra community.norton.com og "si"du har det samme problemet og at du ønsker en løsning.

Tror ikke jeg har så lyst å kontakte dem for å spørre om hjelp nei. host...

men jeg prøvde en gang til, uten å installere driver for å ghoste til dvd/cd rom og uten live update.

Da fungerte det faktisk...

Jeg ghoster til den andre harddisken min, ikke til dvd uansett, så dette går bra.

Men dette betyr jo at norton symantec har et alvorlig problem i utviklingen av programvaren sin.

SYMANTEC NORTON GHOST 14 VIRKER IKKE SLIK DET SKAL!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive