Den nye, store chattetråden

14 858 innlegg i emnet

Skrevet

Vært lite forumbruk i det siste månedene ja. Mye jobb, oppussing, samt ferie, så da blir det lite tid til overs. 

Så...

Hva har dere gjort på i ferien da? Tydligvis ikke vært her ser jeg :P

Begynner selv på jobb igjen på mandag... 4 uker går så aaaaalt for raskt!

Begynte på jobb litt smått i forrige uke, men tok torsdag og fredag fri for å få unna litt rest av oppussinga.

Ferien ble et par uker i Kroatia med hele den nærmeste familien på min side. Var 12 stk totalt, så vi leide et hus med eget basseng og greier. I Kucine, litt avsides oppi fjellsiden utenfor byen Split, så distansen til nærmeste butikk gjorde at vi ble nødt til å leie bil. Litt skrekkblandet fryd å kjøre bil i et land hvor kjørestilen er "først frem uansett hva som er foran meg!", men det gikk forbausende godt. Blir å leie bil på neste utenlandsferie også da dette gav medsmak!

Kroatia er ellers et greit land å feriere i, men det er i en tidlig fase når det gjelder turisme. Ikke kommet helt på hektene etter krigen som var over i 1999, virker det som. Kjørte litt rundt i landet for å se litt, og det er en del borger og ting fra svunnen tid å se på. Game of Thrones har spillt inn på en del steder i Kroatia også, så man kan besøke disse hvis interessant. Ellers billig øl og mat som er et skikkelig pluss. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Må jaggu si at det er leeenge siden det har kommet noe nytt i denne tråden gitt :P

Da er det bare 54 dager igjen til ItPro's julenøtter om de bestemmer seg for og følge tradisjonen i år også :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ja ser man det, hadde tenkt å kommentere her tidligere idag, men for lat til å scrolle ned til jeg fant igjen tråden...

Har selvfølgelig glemt hva jeg hadde i tankene siden da, men men... god helg da folkens

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

hehe, vurderte lenge selv om jeg orket :P før var det jo mye lettere da tråden alltid lå under "Emner med aktivitet" ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hurra for Søndag, det er den dagen jeg ikke "må" gjøre noe som helst og kan bruke den slik jeg ønsker

Samtidigt når man snakker om Søndag så er det nå kun 3 uker til Søndag 30.10.2016 som er dagen vi stiller klokka tilbake til vinter tid det vil si at dagen blir 1 time lengre en vi ønsker.

Ha fortsatt en fin Søndag alle sammen

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Apropos vinter. Det var akkurat det som slo meg når jeg gikk av flyet på Rygge for noen timer siden. Har fått litt smak av sommer i høstferien, en uke i Torrevieja - Spania med bare deilig varmt vær, hver eneste dag. Ekstra trist å komme hjem til en følelse av snø i lufta da, og begynne å tenke på om jeg burde skifte til vinterdekk snart....:blink::o

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hurra for Søndag, det er den dagen jeg ikke "må" gjøre noe som helst og kan bruke den slik jeg ønsker

Jobber mandag-fredag + søndag jeg, så eneste dagen jeg ikke "må" gjøre noe er lørdag :P uka mi har startet allerede :P ferdig på jobb i dag nå da heldigvis ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Apropos vinter. Det var akkurat det som slo meg når jeg gikk av flyet på Rygge for noen timer siden. Har fått litt smak av sommer i høstferien, en uke i Torrevieja - Spania med bare deilig varmt vær, hver eneste dag. Ekstra trist å komme hjem til en følelse av snø i lufta da, og begynne å tenke på om jeg burde skifte til vinterdekk snart....:blink::o

Ja det må vell ha vert delig denne høstferien, og ja du har et par uker å sette på vinterdekk da fristen er 1. November, men altid lurt og vere tidlig ute da man aldri vet når det første snøfallet kommer og det blir kaos

Jobber mandag-fredag + søndag jeg, så eneste dagen jeg ikke "må" gjøre noe er lørdag :P uka mi har startet allerede :P ferdig på jobb i dag nå da heldigvis ;)

Jobbe Søndager har jeg ingen ting imot da du får helligdags betalt, men i det siste så har det blitt til at Søndagen er den eneste dagen jeg har for meg selv og ikke må planlegge rundt andre gjøremål og planer som jobb \  hobby prosjekter, har blitt en del helge jobbing for gjøre oppdateringer på kunde servere som ikke kan gjøres i uka etter at vi ga ut en ny versjon av systemene våres og da føles det deilig med en fri Søndag

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ja det må vell ha vert delig denne høstferien, og ja du har et par uker å sette på vinterdekk da fristen er 1. November, men altid lurt og vere tidlig ute da man aldri vet når det første snøfallet kommer og det blir kaos

Jobbe Søndager har jeg ingen ting imot da du får helligdags betalt, men i det siste så har det blitt til at Søndagen er den eneste dagen jeg har for meg selv og ikke må planlegge rundt andre gjøremål og planer som jobb \  hobby prosjekter, har blitt en del helge jobbing for gjøre oppdateringer på kunde servere som ikke kan gjøres i uka etter at vi ga ut en ny versjon av systemene våres og da føles det deilig med en fri Søndag

Fremdeles kjedelig og ikke ha en eneste søndag fri siste 2 årene :P 6/7 dager i uken er mere enn jeg hadde tenkt før jeg begynte og jobbe :P men er så fine penger at jeg vil ikke slutte med søndags jobben heller :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ja da har man vert i banken og signert bort alle lønningene for de 20 neste årene til fordel for å kunne flytte inn i en større leilighet, Jippi og hurra for det sa banken :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Gratulerer! Alltid et stort steg det der. :)

Ja, det koster å bo, forhåpentligvis får du god avkastning, det er vel fortsatt den sikreste og beste investering.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Joda blir nokk bra dette med ny leilighet, håper jeg får en god pris på den gamle her når den selges så blir vell ikke så ille i det lange løp

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

hehe

johaug.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

^_^:P...Stakkars jente! Det der var en lite heldig ombrukket side.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Vet ikke om de fleste har fått det med seg men det er 24 timers bursdags salg på Komplett idag, var faktisk en del gode deals der, jeg hadde punget ut for en del ting der idag hadde det ikke vert for at jeg er midt oppe i en flytte prosess og kjøp ny leilighet og da ikke har mye til overs

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Fillern! Har selv flere hjemmekostnader selv for tida, par nye dører, elektriker og maling.

Må dessverre prioritere bort det jeg har mest lyst på, og alltid mest lyst på...:unsure:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

28 Dager igjen til ItPro's julenøtter :D

Har nøttegeneralen begynt og forberede seg mon tro? :P

Endret av Cordante
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det bør de da ha begynt med, ingen jul uten nøtter, isåfal ville det bli en trist jul...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Sant, ingen jul uten litt nøtte'knekk ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Da er jeg innom her en tur igjen også :) Blir visst lenge mellom hver gang, hvordan er aktiviteten her nå?

Hvis noen kan litt om Windows Server må dere gjerne ta en kikk innom tråden min ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Blæææ! Hjemme syk i dag :( Kona og jentungen fikk det på torsdag og i helga var det jeg som fikk det. 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

God bedring! Hva er det du har fått?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Influensagreier, sår hals, tung i toppen og verker i kroppen...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ja det er tia for det nå med dette slapse været vi har fått over den siste uka

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Deilig med noen sånne runder ja.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive