Den nye, store chattetråden

14 858 innlegg i emnet

Skrevet

Wow! 500 007 visninger for denne tråden B)

Noen her som driver med tastatur-tortur eller? :P

latest?cb=20160214224202

Haha, det er jammen ikke dårlig! Jeg tror det er du som febrilsk prøver å ødelegge F5 tasten din, bare så du kunne poste dette innlegget :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Hehe, da må du sjekke den originale chattetråden...

http://itpro.no/supportforum/index.php?/topic/28009-syvsovere-aka-den-store-chattetråden/

Jeg har begynt et nytt og bedre liv... Begynte å trene for tre uker siden :)

Har ikke gjort noe siden 1998... Det var vel da jeg sist sprang 3km.

Prøver å få til 2 treninger i uka, med løping på 3D mølle, roing samt litt styrketrening.

Har hatt 5 treningsøkter så langt og det er kjekt å se progresjon.

Første trening sprang jeg 2km, neste 3.5km, deretter 5km, så 6,2km og i dag 8.2km. :)

Sist jeg sprang 3km var i militæret i 1998 og da var jeg 20kg lettere (Var undervektig den gang) så det var en del tyngre nå å få med seg beina nå...

Endret av Fade
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

@Fade,
Jeg vet ikke om møller støtter det, siden jeg alltid løper ute, selv i regn og snøstorm, men se litt nærmere på sonetrening ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hehe, 3 774 190 visninger, helt insane!

Ja, her er det en jobb å gjøre, bare et par millioner visninger til, og noen titalls tusen innlegg, så kanskje vi matcher... heia heia :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hehe, 3 774 190 visninger, helt insane!

Ja, her er det en jobb å gjøre, bare et par millioner visninger til, og noen titalls tusen innlegg, så kanskje vi matcher... heia heia :P

Med tanke på at den forrige chattetråden ble stengt pga "dårlig oppførsel", for å ta en kort oppsummering, burde vi vel håpe at vi ikke klarer å matche den :D Måtte inn og lese litt nå, ble nysgjerrig ;) 

Uansett, ingenting som slår "Generelt" forumene på alle disse kvinnfolk sidene... Drama nivået er høyt, for å si det sånn! Mange år siden jeg var aktiv på noen av de, men fy.... Foretrekker å "henge med gutta", dere er så mye lettere å ha med å gjøre (stort sett). Også skjønner dere som regel humoren min til og med ;) Dog har det hendt at jeg har tatt turen innom de forumene når jeg har kjedet meg enormt eller følte for en skikkelig diskusjon, type popcorn tid :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hehe, da må du sjekke den originale chattetråden...

http://itpro.no/supportforum/index.php?/topic/28009-syvsovere-aka-den-store-chattetråden/

Jeg har begynt et nytt og bedre liv... Begynte å trene for tre uker siden :)

Har ikke gjort noe siden 1998... Det var vel da jeg sist sprang 3km.

Prøver å få til 2 treninger i uka, med løping på 3D mølle, roing samt litt styrketrening.

Har hatt 5 treningsøkter så langt og det er kjekt å se progresjon.

Første trening sprang jeg 2km, neste 3.5km, deretter 5km, så 6,2km og i dag 8.2km. :)

Sist jeg sprang 3km var i militæret i 1998 og da var jeg 20kg lettere (Var undervektig den gang) så det var en del tyngre nå å få med seg beina nå...

Det er jo veldig bra progresjon på kort tid! Aldri for sent å få inn igjen gode vaner ;)

Jeg kan ikke fordra 3D møller selv, jeg må ut i skogen eller på fjellet! Men jeg elsker derimot styrketrening med frivekter :wub: Har en god samling her hjemme, men måtte selge treningsbenken og ellipsemaskinen da vi flytta, pga plassmangel :angry: Så det blir ikke mer av skikkelig brystpress lenger, men det meste annet går fint med treningsballer og stoler heldigvis. 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hvor har du kjøpt det tastaturet @JPG, jeg har lyst på et i samme størrelse som jeg kan hamre tastene på når en er irritert :P 

Ellers så vill jeg si at vi er på riktig vei i denne tråden, kontra mangel på oppførsel i den gamle tråden, kunne dog vert mer aktivitet her til tider, men kan ikke få i pose og sek..

Jeg også pleide å snik poste troll på kvinnefora tidligere pga alt drama de kommer med, hei jeg er Gunhild48!  en stund siden jeg gjorde noe sånt nå

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg også pleide å snik poste troll på kvinnefora tidligere pga alt drama de kommer med, hei jeg er Gunhild48!  en stund siden jeg gjorde noe sånt nå

Hehe, det er kjempeartig å trolle på kvinneforum! :D Det er så gøy å se alle reaksjonene ;) 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hey! Gode minner fra den tråden der ja. Kopiert ut "skjermdump" (som det så fint heter) fra et innlegg i 2007, da flere her inne klagde på linjehastighet på nettet de fikk fra ISP.

Dette var hva jeg satt på da i skogen:

WdKTzZ4.jpg

Husker også når det ble åpnet for å kunne velge egen rang, det var vel kun tiltenkt enkelte, og brukeren sn0dig ville ha rangen: psykopat :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jøss! Er jeg her enda!

Medlem i 10 år og med 13 innlegg ;) 

ja visst! :) . Ingen begrensninger for tidsrom og antall innlegg for brukerne. Kjør gjerne på med flere innlegg og tråder .

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hey! Gode minner fra den tråden der ja. Kopiert ut "skjermdump" (som det så fint heter) fra et innlegg i 2007, da flere her inne klagde på linjehastighet på nettet de fikk fra ISP.

Dette var hva jeg satt på da i skogen:

WdKTzZ4.jpg

Husker også når det ble åpnet for å kunne velge egen rang, det var vel kun tiltenkt enkelte, og brukeren sn0dig ville ha rangen: psykopat :P

Ahh, det var tider det med 50kbps Internett linjer, samtidig så kunne vel jeg også kvalifisert til rangen: Psykopat, da jeg deler postadresse og parkeringsplass med Lier Mentalsykehus, eller Vestre Viken HF Buskerud sentralsykehus Psykiatrisk avdeling som det så fint heter nå idag.
Var veldig morsomt de gangene jeg måtte inn der og fikse på systemene deres da jeg jobbet som IT-Teknikker i Sykehuspartner

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Oj! Hadde vært en smule nervøs under slike house call da. :ph34r:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Kanskje skummelt hvis man kommer utenfra, hadde heldig vis ikke noe med utstyr på lukket avdelinger å gjøre, bare åpne avdelinger der de mest normale pasientene var, men hadde ingen ting med de ågjøre, dessuten når man bor i samme området så pleier man å kjenne \ vite hvem de er, vanlig vis får man eskorte av en vakt eller lege på sånne steder så man er trygg sånn sett, så lenge du ikke gjør noe dumt og legen bestemmer seg for å gi deg en diagnose da :P 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ja nettopp! Kan være at de legene der gransker alle og enhver innafor etter passende symptomer, he he .

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Innlegg nr. 6000!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Du sparte ikke på kruttet der Fade, men kudos for mange inslegg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

hehe....utrooooooolig mye svada :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

En skal jaggu meg høre mye før ørene faller av...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Hehe, sant som de sier at mesteparten av spillene i Steam blir aldri prøvd...

19-03-2016 11-21-27.jpg

Var nettopp innom sportsbutikken og kjøpte meg nye joggesko, ble Mizuno Wave connect 2. Sitter som støpt på føttene :)

Endret av Fade
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hehe, ny type disk fra Intel eller er det Dustin som roter?? :P

flask.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

He he..., fornorsking av flash?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Begynner å lure på om Windows 10 utgaven jeg har fått installert, egentlig er en Kina-kopi...

• Ikoner/vinduer grupperes uavhengig av hvilket program de tilhører :blink:
  • Ikonene dukker opp på motsatt skjerm av der vinduet er åpent :angry:
  • Ikonene bytter ikon, slik at de ser ut som et helt annet program :wacko:

God påske!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

flask.jpg

Hmm stod ikke på noen av mine disker at det er Flaskdisk eller Flash disk. står bare at det er Solid State Drive på selve enheten, jeg har en 5 stykker av den modellen liggende Intel 535 128Gb 2.5" SATA-600 kanskje noe nytt dem har begynt med for 480Gb utgaven men tviler... 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Begynner å lure på om Windows 10 utgaven jeg har fått installert, egentlig er en Kina-kopi...

• Ikoner/vinduer grupperes uavhengig av hvilket program de tilhører :blink:
  • Ikonene dukker opp på motsatt skjerm av der vinduet er åpent :angry:
  • Ikonene bytter ikon, slik at de ser ut som et helt annet program :wacko:

God påske!

Neida, det er bare Windows... ;) Det er ikke bugs, det er tilfeldige, uventede funksjoner! Er det ikke flott?

Du har vel sett hvordan MSDN håndterer problemer? :D 

02Boyo4.png

God påske til deg og ;) 

flask.jpg

Sånn sett bort i fra det faktum at de ikke klarer å skrive ordentlig, så skjønner jeg ikke hvorfor de bruker ordet flashdisk uansett. Jada, det er flash metoden som brukes i SSD, men hvorfor ikke bare kalle det en SSD når det er det navnet folk flest er kjent med? Når de begynner å bytte på å kalle det SSD og Flashdisk så tipper jeg det er mange der ute som hiver seg på Google, eller kanskje til og med sender kundeservice en mail og klager på feil i teksten :P Type: "Det der er en SSD, ikke en Flashdisk. Det står jo til og med på disken!".

Men vent... Kanskje det er derfor de gjør det, så de kan ha gleden av å fortelle dem hvor lite de vet :D Jeg har en samboer som ikke vet hva en SSD er, for han er alt harddisker - ferdig med det. Men hvis jeg hadde bedt han søke opp en SSD i en nettbutikk, og denne kom frem? Aah, jeg kan høre forvirrelsen allerede...

Endret av Mazterpill
Add stuff
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Fant denne i dag... Kjente meg godt igjen! :P Synd den drømmen ikke er sann :( 

tech_support.png

Endret av Mazterpill
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive