Den nye, store chattetråden

14 874 innlegg i emnet

Skrevet

Da skal jeg på jobbintervju, ønsk meg lykke til folkens :D

Lykke til da

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Tror intervjuet gikk bra, får vi bare håpe vi får komme inn på andregangs intervju da :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Tror intervjuet gikk bra, får vi bare håpe vi får komme inn på andregangs intervju da :D

Lykke til! Krysser fingrene for at det blir andregangs intervju :D Hva slags jobb er det?

Endret av Mazterpill
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Tenkte å begynne med Skyrim igjen. Men så orket jeg ikke tanken på å samle 50.000+ gold. Føltes litt rart å loade et savegame fra 2014 :P 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Noen dangla idéen om D2 mod forran meg, og nå har jeg begynt å lese opp på forskjellige mods...

Eastern Sun:
http://d2mods.info/forum/viewforum.php?f=15

AfterMath:
http://snej.org/forum/index.php?topic=48209.0

Median XL:
http://www.medianxl.com/f1-median-xl-general-discussion

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Lykke til! Krysser fingrene for at det blir andregangs intervju :D Hva slags jobb er det?

Takker for det :) er en lagerjobb, jeg er en forkjærlighet for lagerarbeid^^

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Var en prøvelse å få alle 20+ modsene til å kjøre stabilt samtdilig i Skyrim igjen :P Men nå ser alt ut til å funke ganske bra.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Yes, nå har jeg funnet den neste "gadgeten" til dere gutta :P Muligens noen passform problemer B)

http://omsignal.com/pages/omsignal-bra

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Blir litt for mye kaffe i kveld tror jeg... Ikke alle forelesninger som er like spennende <_< Blir en lang kveld...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

:wub:

giphy.gif

(Jeg tror kanskje jeg prater med meg selv her inne..... ;) )

Endret av Mazterpill
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

He he.. Bud Spencer ja.

Husker at jeg har sett filmen også, på 70- eller 80-tallet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

He he.. Bud Spencer ja.

Husker at jeg har sett filmen også, på 70- eller 80-tallet.

Jeg har ikke sett filmen, men det var veldig passende med Java VS C++! Java er mye fancy shit, C++ er mer rett frem og brutalt :P Java har såklart sine nytteområder, mange. Men still... C++ :wub: Elsker å bygge opp noe fra ingenting!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ja det var det gitt! B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Fantastisk..... NextNet sier nå at de ikke kan levere der vi flytter. Og jeg kan seriøst ikke leve med internett som er 1.2mb/0.03mb... Eneste andre muligheten er mobilt bredbånd. *Sukk* Ikke mer online gaming på meg! Det inkluderer da WoW, som jeg har spilt siden det kom ut omtrent (kanskje ikke så ille med en lengere pause, men dog..) og såklart flere PS4 spill! Og Netflix :(

Hadde allerede ikke lyst til å flytte, fikk enda mindre lyst nå :unsure: Og seriøst... Hvem har hørt om en programmerer, og da kanskje spesielt en spill programmerer, uten ordentlig internett? :huh: 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Fantastisk..... NextNet sier nå at de ikke kan levere der vi flytter. Og jeg kan seriøst ikke leve med internett som er 1.2mb/0.03mb... Eneste andre muligheten er mobilt bredbånd. *Sukk* Ikke mer online gaming på meg! Det inkluderer da WoW, som jeg har spilt siden det kom ut omtrent (kanskje ikke så ille med en lengere pause, men dog..) og såklart flere PS4 spill! Og Netflix :(

Hadde allerede ikke lyst til å flytte, fikk enda mindre lyst nå :unsure: Og seriøst... Hvem har hørt om en programmerer, og da kanskje spesielt en spill programmerer, uten ordentlig internett? :huh: 

Sikker på at ingen andre kan levere da? Her vi bor hadde husverten drittnett og gikk over til mobilt bredbånd da vi trodde det var det beste vi kunne klare og få her helt til en dag hvor Altibox ringte på døren og kunne tilby 50/50 fiber til samme pris som det mobile bredbåndet vi hadde :P skulle laste ned 1 av mine spill, så var jo mnd. kvote med MB allerede brukt opp omtrent på det mobile :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Sikker på at ingen andre kan levere da? Her vi bor hadde husverten drittnett og gikk over til mobilt bredbånd da vi trodde det var det beste vi kunne klare og få her helt til en dag hvor Altibox ringte på døren og kunne tilby 50/50 fiber til samme pris som det mobile bredbåndet vi hadde :P skulle laste ned 1 av mine spill, så var jo mnd. kvote med MB allerede brukt opp omtrent på det mobile :P

Helt, helt sikker :( Sjekket nøye! Da vi signerte leiekontrakten var det fordi vi ikke hadde noen andre egnede boliger å velge i, og det var igjen 1 måned til vi måtte flytte. Nå kommer vi oss selvsagt ikke ut av kontrakten igjen, uten å ha 3 måneders oppsigelse.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Helt, helt sikker :( Sjekket nøye! Da vi signerte leiekontrakten var det fordi vi ikke hadde noen andre egnede boliger å velge i, og det var igjen 1 måned til vi måtte flytte. Nå kommer vi oss selvsagt ikke ut av kontrakten igjen, uten å ha 3 måneders oppsigelse.

Kjipt.. Kjenner følelsen.. Vi må også velge visse boliger for og f.eks slippe at barna må bytte skole osv. Og vil ikke si opp og ta sjansen på at vi finner noe i nærmiljøet og så sitter vi plutselig der med skjegget i postkassen :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Kjipt.. Kjenner følelsen.. Vi må også velge visse boliger for og f.eks slippe at barna må bytte skole osv. Og vil ikke si opp og ta sjansen på at vi finner noe i nærmiljøet og så sitter vi plutselig der med skjegget i postkassen :P

Det er problemet vi har og... Og denne boligen er 1 km utenfor Gjøvik kommune, så da må ungene bytte skole og barnehage :( Yasmine går på internasjonal skole, og den er privat, så det er ikke noe problem. Men det er verre med de to andre. Men vi vurderer nå å prøve å finne noe annet, også må vi bare krysse fingrene for at han får inn noen andre raskt i så fall, så vi slipper å kaste 40.000kr i ekstra husleie ut av vinduet!

Det var ikke vi som sa opp leiekontrakten altså, det var huseier som bestemte seg for å ta tilbake huset... 6 måneder etter at vi skrev en ny 3 års kontrakt, så veldig uventet!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Kjenner følelsen :/ sist var vi heldige og fandt noen til og ta over, så vi slapp og ut med noe ekstra. Prøv og poste på facebook og se som det er noen der kanskje som er på leting som kan ta over eller i hvert fall kan dele videre ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Kjenner følelsen :/ sist var vi heldige og fandt noen til og ta over, så vi slapp og ut med noe ekstra. Prøv og poste på facebook og se som det er noen der kanskje som er på leting som kan ta over eller i hvert fall kan dele videre ;)

Jupp, er akkurat det vi har tenkt til :) Skal forhåpentligvis på 2 visninger i dag, så får vi se. 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

;) *krysse fingrene* :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

;) *krysse fingrene* :D

Tror det funka, for nå fant vi oss nytt hus :D Ble dessverre på Raufoss, men det får gå. Skole og barnehage er i det minste bare 200 meter unna, selv om de må bytte. For et mas det er å flytte med barn altså! Bleh... 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Til alle dere på vestlandet; best å være trygg ;)

På den litt mer seriøse siden, håper alt er bra med alle dere der borte!

3b96b81091f03421935e05178e263e2b.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Tror det funka, for nå fant vi oss nytt hus :D Ble dessverre på Raufoss, men det får gå. Skole og barnehage er i det minste bare 200 meter unna, selv om de må bytte. For et mas det er å flytte med barn altså! Bleh... 

Godt og høre :D greit med skole og barnehage i gang avstand da ;) Ja, det er ikke bare bare nei :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Noen her som damper e-sig da? :) Jeg har dampet en del tidligere, men røyket vanlig igjen etter det, men har gått over til e-sig igjen og kun dampet siden nyttårsaften. Driver offline og pusler med et norsk dampe forum, som jeg forhåpentligvis får satt ut i den store www-verdenen når jeg blir ferdig :P

ndf_screen.png

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive