Den nye, store chattetråden

14 873 innlegg i emnet

Skrevet

God jul alle sammen! (Noe forsinket...)

Håper dere har/har hatt en flott kveld! Det har i alle fall jeg! :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Håper alle hadde en topp julekveld :)

Er ekstremvær her nå, var noe som veltet ute men aner ikke hva :P Tror ikke det er noe klokt å gå ut å skjekke heller.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Håper alle hadde en topp julekveld :)

Er ekstremvær her nå, var noe som veltet ute men aner ikke hva :P Tror ikke det er noe klokt å gå ut å skjekke heller.

Våknet i dag var det noe som hadde veltet inne til oss xD juletreet lå langflat inne i stua, utrolig nokk nesten ingen pynt som hadde falt av da jeg reiste det igjen :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Omgangssyken i hus for andre gang på 2 uker! Burde ikke vært mulig engang... Jeg var bare såvidt ferdig med all klesvasken fra forrige runde... Meh... I går satte jeg med ned for å game, ned kommer hylende unge som har kasta opp i senga... Dårlig med gaming... I dag skulle vi på Star wars filmen, men neida... Ungen kasta opp i senga igjen! Gaah... Noen som vil bytte med meg? :P Jeg vil ha stillhet...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Da har man sett Star Wars - The Force Awakens :) Kan trygt anbefales for gamle og nye Star Wars fans.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Da har man sett Star Wars - The Force Awakens :) Kan trygt anbefales for gamle og nye Star Wars fans.

Heldige du! Her er ungen fortsatt syk, så vet ikke helt når vi får sett den... Veldig mye som skjer de neste to ukene. Krysser fingrene for at det blir snart!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ser ut som en shady link det der Fade

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hmm. Hva i all verden er målet med spillet? :blink::P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

I dag kom det hentelappe på min premie fra julenøttene :D hentes i morgen :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

I dag kom det hentelappe på min premie fra julenøttene :D hentes i morgen :D

Ikke stress, det er bare en pent pakka inn murstein...

Beklager, klarte ikke å dy meg. :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Haha, jaja er vel bedre enn ingenting :P ikke jeg som betaler frakt på den mursteinen allikevel hehe :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

He he..., hadde det vært så, hadde jeg vært mer fornøyd med ingenting. ^_^

Bruke tid å transport på en murstein, som i mitt tilfelle, ville havna på havet...

En har jo hørt skrekkhistorier fra kjøp på finn.no ol.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ja det er vel noen historier ja :P leste om en som hadde solgt samme "macbook" 16 ganger eller noe på finn :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hmm, ja alt skal utnyttes og benyttes til svindel.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hmm, ja alt skal utnyttes og benyttes til svindel.

Jupp, men nå må jeg gjøre meg klar til jobb, snakkes senere :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jepp! Ha en fin dag! 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ssssshhhh!!!! Ikke så høyt! 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Gikk bra gitt, var Oral-B, men var visstnok Oral-B 6000 i stedet for Oral-B 7000 som sto oppført som premie da ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Gikk bra gitt, var Oral-B, men var visstnok Oral-B 6000 i stedet for Oral-B 7000 som sto oppført som premie da ;)

Scam! Nå må du ta dem :P Hehe

Jeg fikk gaming headsettet i går sammen med ITpro stæsj <3 Nå skal jeg være levende reklame på skolen etterhvert ;) Vår kjære nøttegeneral sendte meg Norton lisensen min i går, og jeg innså at jeg selv om den dekker 10 PC/nettbrett/mobiler så har jeg jammen ikke nok! Vet ikke helt om jeg skal le eller gråte... Jeg har selv 2 nettbrett, 2 laptoper og mobil, ungene har nettbrett og stasjonær, stesønnen min har nettbrett, laptop og mobil og samboeren har stasjonær og mobil. Blir nok noen som beholder AVG ja ;) 

Nå venter jeg bare på det andre headsettet, som kommer til å bli min faste følgesvenn til studier! 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hehe.. er vel ikke verdens største problem, kunne vært en murstein :P misunnelig på ITpro stæsj :P ja, det blir noen devices det^^ fikk meg heldigvis headset til jul jeg, men har jo ikke tid til og spille nå :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Beklager om du har fått feil i forhold til hva vi har beskrevet. 

Ofte er det litt mangelfull informasjon i forkant av konkurransen, i forhold til hva vi får fra hvem. 
Eventuelt at vi har oppført feil - men undertegnede spurte en stresset nøttegeneral (@alexsolaat) om premien er den samme som vi hadde til test, og svaret var Ja.

Men klok av skade (!), førte jeg opp et unntak i konkurransereglene i forkant

1. Premiene vil bli beskrevet ved hver julenøtt. Dette kan variere til enkel programvare til avansert forbrukerteknologi, som datamaskin, hodetelefoner, radio og kameraer. Premien kan ikke ombyttes til kontanter. ITpro WEB forbeholder seg retten til å ombytte premien med et alternativ i løpet av konkurransen dersom det viser seg nødvendig. Vi tar ikke ansvar for feil i spesifikasjoner eller grafikk ved fremvisning av premiene. Produkttekstene hentes i stor grad fra produsentenes egne opplysninger.

Skal forøvrig se om jeg har noe mer eksklusivt ITpro-stæsj liggende, dersom du ikke fikk noe i pakken din. :) 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Beklager om du har fått feil i forhold til hva vi har beskrevet. 

Ofte er det litt mangelfull informasjon i forkant av konkurransen, i forhold til hva vi får fra hvem. 
Eventuelt at vi har oppført feil - men undertegnede spurte en stresset nøttegeneral (@alexsolaat) om premien er den samme som vi hadde til test, og svaret var Ja.

Men klok av skade (!), førte jeg opp et unntak i konkurransereglene i forkant

Skal forøvrig se om jeg har noe mer eksklusivt ITpro-stæsj liggende, dersom du ikke fikk noe i pakken din. :) 

Det går bra :) jeg hadde sett forhåndsregelen på forhånd, er ikke noe stress ;) høres flott ut :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei,

Ikke noen her som har noen eldre datakomponenter til salgs? Er på jakt etter hovedkort, cpu og minne. Har en CPU av socket 1366 om nen har hovedkort som passer. Har begynt å spille ARk og lurer på å sette opp en server om det er mulig å få tak i komponenter.... Har allerede en minecraft server oppe og kjører for kidza og ønsker ikke å bruke samme til ARK server...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei,

Ikke noen her som har noen eldre datakomponenter til salgs? Er på jakt etter hovedkort, cpu og minne. Har en CPU av socket 1366 om nen har hovedkort som passer. Har begynt å spille ARk og lurer på å sette opp en server om det er mulig å få tak i komponenter.... Har allerede en minecraft server oppe og kjører for kidza og ønsker ikke å bruke samme til ARK server...

Hadde du spurt for en uke siden så! Vi driver og pakker kjelleren siden vi skal flytte om en måned, og alt det gamle ble kasta da vi tenkte det aldri ville bli brukt igjen... Det var vel 12 år gammelt, hadde vært i PC'en til samboeren min før jeg bygde ny til han. Regna ikke med at noen ville ha det :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive