Den nye, store chattetråden

14 864 innlegg i emnet

Skrevet

Ser jeg nå er eneste medlem pålogget omringet av VIP og Daglig Leder :P hvordan går det med dere da Martin Aleksander og Fade? lenge siden :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

VIPs og stab som holder det forumet her i live, ©ordante, men hyggelig med nye folk og :)

Endret av henriko
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

jau, er ikke helt ny jeg da men :P vært her i 10 år ;) bare hatt mye og gjøre siste tiden, tenkte bli mere aktiv igjen nå, så får håpe det blir mere aktivitet igjen på forumet :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg er egentlig ganske aktiv på forumet jeg også, bare det at jeg leser en del innlegg, og noen små kommentarer her å dær, sånn blir det når man sitter på jobb og leser forum innimellom slagene..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

jau, er ikke helt ny jeg da men :P vært her i 10 år ;) bare hatt mye og gjøre siste tiden, tenkte bli mere aktiv igjen nå, så får håpe det blir mere aktivitet igjen på forumet :)

Det minner meg på, tror det er 13 januar som kommer så har jeg 10 års jubileum! :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det minner meg på, tror det er 13 januar som kommer så har jeg 10 års jubileum! :D

Nice, gikk glipp av mitt, da jeg enda var for opptatt med jobb og familie :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ja, 30. desember har jeg 10 års jubileum faktisk! :) Tiden flyr. 

Her jobbes det 10-12-timers dager frem mot jul - veldig hektisk tid. Så det eneste jeg har tid til nå er å sove, spise, jobbe og hjelpe Alexander med julenøtter. Og det gjenspeiler seg i innholdet på ITpro også, som dere sikkert legger merke til. 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Ja, 30. desember har jeg 10 års jubileum faktisk! :) Tiden flyr. 

Her jobbes det 10-12-timers dager frem mot jul - veldig hektisk tid. Så det eneste jeg har tid til nå er å sove, spise, jobbe og hjelpe Alexander med julenøtter. Og det gjenspeiler seg i innholdet på ITpro også, som dere sikkert legger merke til. 

Vil du lage julemiddagen min også eller :P

PS: Jeg sa til fruen at siden jeg flytta til england, alt jeg vil ha er en sjokomelk og en grandis for julemiddag! Det ble blankt nei gitt :(

Endret av Eventyret
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ja, tiden flyr. Nå har jeg fått inn juletreet i hus, men samme problem som hvert år, stammen er tjukkere enn foten :angry::P kjøpe meg øks i morgen :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ja, tiden flyr. Nå har jeg fått inn juletreet i hus, men samme problem som hvert år, stammen er tjukkere enn foten :angry::P kjøpe meg øks i morgen :P

Pass på og treff treet og ikke noe annet ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Pass på og treff treet og ikke noe annet ;)

skal prøve :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

he he..., den var kjent .Svigermor hadde kjøpt juletre til oss i år, til ny bolig, og stammen nederst på treet var som en hoggestabbe .Hjelpes jeg jobba med å trimme den med øks .Hadde mest lyst å hogge opp hele treet og bruke til vedfyring neste år. Den skal jo ikke bare passe rett ned i foten til strammeskruene, skal jo gjerne ha litt vann også....:wacko:^_^

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

he he..., den var kjent .Svigermor hadde kjøpt juletre til oss i år, til ny bolig, og stammen nederst på treet var som en hoggestabbe .Hjelpes jeg jobba med å trimme den med øks .Hadde mest lyst å hogge opp hele treet og bruke til vedfyring neste år. Den skal jo ikke bare passe rett ned i foten til strammeskruene, skal jo gjerne ha litt vann også....:wacko:^_^

Ja, det jeg tenkte også, prøvde med håndsag i går, det gav jeg fort opp, stammen var jo ikke bare tjukk men hard og våt i tillegg (ser nå at den kan misstolkes :P mente treet^^), så skal prøve øks i dag :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

:lol::lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hmm.. Så flinke dere er da! Jeg er ikke ferdig med julegaver enda... 3 igjen! Og de blir forhåpentligvis kjøpt i kveld. Også må jeg vaske litt mer og... Rydde litt og. Noen som kan komme og vaske for meg? :P Enda godt vi skal feire julaften hos mamma ;) 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Sånn helt uten og vite hvor i landet du bor, så tipper jeg at det allikevel tar lenger tid og reise til deg enn det tar og vaske for deg :P har igjen og vaske det ene skapet og mikroen, så er vi ferdige med all handel, alle gaver og vask, bare få customiza den jævla trestammen nå, så blir det bra xD

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ja eneste jeg mangler er Juletre, trur jeg fikser det etter jobb idag, samt rydde og vaske alle synlige flater en siste gang før julefeiringen starter

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Update: Dro til biltema for og kjøpe meg øks, men fandt en rimelig juletrefot som var dobbelt så stor i diameter, valget var ikke veldig vanskelig da :P sparte meg for litt mere frustrasjon, hadde nokk av den i går med saga :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Fint det løste seg da, bedre løsning på problemet ti ca samme pris også tenker jeg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg satt i hele går kveld 4 timer og prøvde og få min emby server til og funke på Pi.

Vel en ting har jeg lært, som jeg må huske. Legger du til repos i linux! Merk deg hvilket version du kjører.

Ubuntu 14.04 rep funker dårlig med med debian 6 når du da legger til funker det!

Men i det minste så fungerer det så nå er prosjektet og flytte over kodi til Emby og få alt mer eller mindre automatisk.

PS: Skal lage en post om hele prosjektet og setupen en dag :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Sånn helt uten og vite hvor i landet du bor, så tipper jeg at det allikevel tar lenger tid og reise til deg enn det tar og vaske for deg :P har igjen og vaske det ene skapet og mikroen, så er vi ferdige med all handel, alle gaver og vask, bare få customiza den jævla trestammen nå, så blir det bra xD

Ja, det spørs det :P Kan du se for deg hvordan huset ser ut når jeg har drevet med eksamensforberedelser og eksamen siden starten av November? Og gubben bare har tatt det som virkelig er nødvendig? Jeg hadde kanskje vært halvferdig da :P Men vi skal ta flyttevask 1. februar, så jeg tar det litt med ro jeg nå, siden vi ikke skal ha besøk.. Hehe. 

Jeg ble i det minste ferdig med julegavene! Sjokolade og gavekort til alle de resterende... Ikke så veldig oppfinnsomt eller personlig, men...  Noen ganger lurer jeg på om X kromosomet mitt har blitt delvis okkupert av et Y kromosom, for på visse områder kan jeg til tider være mer mannlig i tankegangen enn hva som er normalt :D Ganske ofte egentlig... 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Fint det løste seg da, bedre løsning på problemet ti ca samme pris også tenker jeg

Var bare 10,- ekstra, så virkelig verdt det ja ;)

Ja, det spørs det :P Kan du se for deg hvordan huset ser ut når jeg har drevet med eksamensforberedelser og eksamen siden starten av November? Og gubben bare har tatt det som virkelig er nødvendig? Jeg hadde kanskje vært halvferdig da :P Men vi skal ta flyttevask 1. februar, så jeg tar det litt med ro jeg nå, siden vi ikke skal ha besøk.. Hehe. 

Jeg ble i det minste ferdig med julegavene! Sjokolade og gavekort til alle de resterende... Ikke så veldig oppfinnsomt eller personlig, men...  Noen ganger lurer jeg på om X kromosomet mitt har blitt delvis okkupert av et Y kromosom, for på visse områder kan jeg til tider være mer mannlig i tankegangen enn hva som er normalt :D Ganske ofte egentlig... 

Hehe, ja ingen vits i og ta full rundvask 2 ganger på så kort tid om dere uansett ikke skal ha besøk ;) Gavekort er da helt greit det, da kan de jo kjøpe det de selv vil ha ;) og tror ikke du skal bekymre deg for det siste der, med alt husarbeid jeg har gjort siste tiden tror jeg at jeg sliter motsatt^^ vi har vel alle våre perioder :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Hehe, ja ingen vits i og ta full rundvask 2 ganger på så kort tid om dere uansett ikke skal ha besøk ;) Gavekort er da helt greit det, da kan de jo kjøpe det de selv vil ha ;) og tror ikke du skal bekymre deg for det siste der, med alt husarbeid jeg har gjort siste tiden tror jeg at jeg sliter motsatt^^ vi har vel alle våre perioder :P

Tjaa, jeg vet ikke jeg! Her er bevisene på at dette kanskje er et varig problem: 

• Her i huset er det jeg som hater husarbeid og bare gjør det jeg må, mens sambo vil ha det ryddig hele tiden og maser på meg.
  • Jeg har PC til 15000kr, mens han har en til 7000kr (som jeg bygde). 
  • Jeg ELSKER gadgets og alt av tekniske ting.
  • Jeg har alltid vært PC fikseren i familien... 
  • Jeg tar en bachelor i spillprogrammering og er den eneste jenta i klassen.
  • Tankegangen min har en tendens til å være veldig i samsvar med gutta.
  • Jeg prater om stort sett alt, med hvem som helst, uten å alltid tenke over at sambo kanskje synes det er litt for personlig... 
  • Jeg har en tendens til å prate før jeg tenker :P
  • Jeg bruker logikk og fakta når jeg diskuterer, og prøver alltid å legge vekk følelser om emnet. 
  • Jeg går ikke så veldig godt sammen med andre damer, kun noen få. For vi er alt for forskjellige! 
  • Mine beste venner har som regel vært gutter. 

Jeg kan fortsette :P Noen sider er derimot veldig kvinnelig da, som strikking, spinning av garn, shopping, klær, hår, sminke, ting som glitrer etc... 

Heldigvis har jeg en samboer som til tider heller mot den kvinnelige siden, så vi utfyller hverandre godt. Men jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har ledd litt fordi vi er akkurat som venneparet vårt, bare motsatt. Altså sambo er lik min venninne og jeg er lik mannen hennes. 

Endret av Mazterpill
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Lette etter noe annet og kom over en artikkel som snakket om steam-salg.

Så da startet visstnok Steam-vinter-salget i går, og varer til den 4.jan!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Tjaa, jeg vet ikke jeg! Her er bevisene på at dette kanskje er et varig problem: 

• Her i huset er det jeg som hater husarbeid og bare gjør det jeg må, mens sambo vil ha det ryddig hele tiden og maser på meg.
  • Jeg har PC til 15000kr, mens han har en til 7000kr (som jeg bygde). 
  • Jeg ELSKER gadgets og alt av tekniske ting.
  • Jeg har alltid vært PC fikseren i familien... 
  • Jeg tar en bachelor i spillprogrammering og er den eneste jenta i klassen.
  • Tankegangen min har en tendens til å være veldig i samsvar med gutta.
  • Jeg prater om stort sett alt, med hvem som helst, uten å alltid tenke over at sambo kanskje synes det er litt for personlig... 
  • Jeg har en tendens til å prate før jeg tenker :P
  • Jeg bruker logikk og fakta når jeg diskuterer, og prøver alltid å legge vekk følelser om emnet. 
  • Jeg går ikke så veldig godt sammen med andre damer, kun noen få. For vi er alt for forskjellige! 
  • Mine beste venner har som regel vært gutter. 

Jeg kan fortsette :P Noen sider er derimot veldig kvinnelig da, som strikking, spinning av garn, shopping, klær, hår, sminke, ting som glitrer etc... 

Heldigvis har jeg en samboer som til tider heller mot den kvinnelige siden, så vi utfyller hverandre godt. Men jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har ledd litt fordi vi er akkurat som venneparet vårt, bare motsatt. Altså sambo er lik min venninne og jeg er lik mannen hennes. 

Haha, jeg legger meg flat, i det miste var det du som fødte? xD

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive